Hop til indhold

SexSjov "ud af huset"

Featured Replies

Skrevet

… når man nu kender sine besøgende godt ell sin GPer - er der så nogle af jer, der foretager jer frække ting væk fra den gængse ramme ?

Som @Nemtøs der har skovtursmøder ?

Ell mødes i det offentlige rum og dyrker sex ?

Ell ender I altid ud med den konventionelle ramme ??

Personligt elsker jeg sjov og uartig sex ude i den store verden - og er begyndt at byde det til som en kinky service til mine faste besøgende..

Det er sjovt - det er frækt og det tilføjer en helt fantastisk dimension...

Hvor gør du det evt - ud over i sengen hos din GPer med din GPer ?

Skrevet

Jeg er sådan en der kræver comfy.... jo mere des bedre :D.

Ville simpelthen ikke gide dyrke sex i andet end hendes kæmpe seng fyldt med puder.

Det skulle da lige være min egen seng! 

Eller et hotel! 

Eller på en god boxmadras i et villatelt på en crowded campingplads i italien, hvor vi bare knalder og råber og klynker, så ingen, absolut ingen!, i 200m omkreds får lukket et øje den nat.

Men helst bare i hendes store seng fuldt med puder.

:ph34r:Aaaaarh.... så kører den indre count down imod hendes næste vagt :ph34r:

Redigeret af Calletti
Tegnsætning

Skrevet

@calletti - ja, jeg kan godt læse, at du ikke er meget for at rykke dig ud af sengen ;-) :D - men det er jo også okay … Bare det spiller for dig og for jer !

Skrevet

Aghh, det bringer minder frem :-) , husker en gang hvor jeg først fik et langt blow op af masten på min  daværende sejl båd, hvor efter hun fik en god stående doggy, samme sted. Det var i et område med mange lystsejlere og en enkelt færgerute.., da vi var færdige, lagde færgen ud med at tude i hornet, hvorefter en del af de øvrige både fulgte trop.. hun røg hurtigt under dæk, mens jeg stod, stadig med "dolk" på og modtog folkets hylst hehe, :-)

Har nu altid været glad for sex i det fri, og er iøvrigt ikke specielt blufærdig, det er vel altid lidt kinky at risikere at blive opdaget..

Mvh Misjo!

Skrevet

@Misjo1 - frækt.. det er godt med sex på vand.. Jeg har også haft fornøjelige stunder til søs... <3 - om end for længe siden...

Skrevet
FrokostUartig skrev, for 13 timer siden:

… når man nu kender sine besøgende godt ell sin GPer - er der så nogle af jer, der foretager jer frække ting væk fra den gængse ramme ?

Jeg synes det spændende, fedt, sjov og det kan helt sikkert få gang i adrenalinen m.v.  Det er jo fedt hvis man har fundet en farvorit pige, som er med på den slags, og hvor det så rent faktisk også kan lade sig gøre.   For mit vedkommende har de bedste oplevelser i den kategori været med kærester eller b-venner.  

I købesammenhæng har det mere være tema baseret lege på enten pigens lokation eller min.  Men synes det kanon at du tilbyder den slags

Skrevet

@TheVoice - jeg elsker den slags kinkyness og synes at det er sjovt at tilbyde nogle alternativer, som kan være svære for nogle af mine besøgende at udleve... <3

Skrevet

Det vildeste jeg har prøvet var da jeg var på sextur i Spanien. Gik på diskotet og fandt 2 piger..veninder og derefter enten på hotelet eller på stranden badede nøgen og boller dem på skift. Blowjob under vandet og sut af begge piger blev udført med fuld udløsning i munden. 

Sexen med kondom....

Skrevet

FEDE historier - MER MER MER Tak !<3

Skrevet
FrokostUartig skrev, for 14 timer siden:

FEDE historier - MER MER MER Tak !<3

Måske kunne vi 2 gentage historien:roll:<3 hvis du lyster?

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.