Hop til indhold
skripter

Hot ayrin, ægte?

Recommended Posts

Notch Johnson skrev, for 29 minutter siden:

Hun er et sted ægte nok, hedder Jodie Gasson, men er næppe her i Dk..

http://www.socialglamour.com/glamour-models/1075/338/jodie-gasson.html?nats=MTAwNDUuMi4xMDYuMjIxLjAuMC4wLjAuMA

Betyder det at det er en som prøver at scamme? Eller er det en pige som muligvis ligner hende lidt? Jeg er meget ny til alt det her, og jeg er lidt bange for at blive snydt.. Hvad sker der hvis man bare konfronterer pigen med det på sms, mail eller call? At man ved hendes billeder er falske?

Del dette indlæg


Link til indlæg
skripter skrev, for 20 timer siden:

Betyder det at det er en som prøver at scamme? Eller er det en pige som muligvis ligner hende lidt? Jeg er meget ny til alt det her, og jeg er lidt bange for at blive snydt.. Hvad sker der hvis man bare konfronterer pigen med det på sms, mail eller call? At man ved hendes billeder er falske?

Der er skam nok en pige bag annoncen, om hun ligner hende på billederne er nok tvivlsomt - falske billeder er nok mest brugt pga at de virker mere tiltrækkende end virkeligheden, og kan genere noget mere respons, kontra at bruge sine egne billeder - pigens privatliv kan selvfølgelig også spille ind..

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...