Hop til indhold

Lilou Lee - Nogle erfaringer

Featured Replies

Skrevet

https://annoncelight.dk/showad/234799

Der en gammel tråd uden brugbare oplysninger, så derfor: 

Er der nogle der har erfaring med hende?

Hun lyder sensuel og drøn fræk,  og da jeg har sparet lidt op, og gerne vil prøve enten en trekant med 2 allerede udvalgte skænheder ELLER en tantra oplevelse.

• 4 weeks later...
Skrevet

Så fik jeg endeligt besøgt Lilou Lee, tror ærligt talt også at en trekant med to unge smukke piger ville tage livet af mig min alder og kondition tagte i betragtning.

Men back to Lilou: Det var fantastisk!

Hun er en høj, slank, smidig ,berøringsvenlig,sensuel og smuk kvinde,  og seancen var en dejlig kombination af Oliemassage, B2B og sex med et tvist.

Jeg vil ikke beskrive hvad der skete i detaljer, men blot sige at massagen sig til et langt varmt samleje, både blidt og heftigt.

Og tvisten var : Ingen udløsning, hvilket tændte mig utroligt meget, hver gang jeg var ved at komme, holdt vi en lille kysse/kæle pause, hvilket gjorde at jeg kunne holde rigtigt længe.

Gentagelses faktor er 100% eneste minus er adgangen til stedet - ikke særligt diskret

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.