Hop til indhold
stresset

Mine - Aalborg/vejgaard

Recommended Posts

Hej
Jeg vil blot give Mine i Vejgaard, min anbefaling. Da jeg var lidt øm i kroppen i dag, så jeg bestilte en tid hos hende alene vurderet ud fra billeder på AL og en anbefaling herinde.

Det var næsten kun med henblik på massage, men jeg lod mig friste til en happyending.

Bortset fra hun flere gange talte med nogen uden for rummet på thai, så var det rigtig god og afslappende massage.

Da vi kom til hj tog hun tøjet af og satte sig på mit ene ben. Hvilke bryster den kvinde har!!! 100% naturlige faste og perfekte. Man måtte gerne røre ved dem og resten af hende og jeg var glad for jeg tog HJ med.

Vær god ved hende for jeg vil gerne besøge hende igen.
 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej Stresset

Hvor store er hendes bryster ca.   C,D eller E og ved du om der er mulighed for FP.

Hvor meget betalte du for massage med HJ.

Del dette indlæg


Link til indlæg
stresset skrev, for 8 timer siden:

Hej
Jeg vil blot give Mine i Vejgaard, min anbefaling. Da jeg var lidt øm i kroppen i dag, så jeg bestilte en tid hos hende alene vurderet ud fra billeder på AL og en anbefaling herinde.

Det var næsten kun med henblik på massage, men jeg lod mig friste til en happyending.

Bortset fra hun flere gange talte med nogen uden for rummet på thai, så var det rigtig god og afslappende massage.

Da vi kom til hj tog hun tøjet af og satte sig på mit ene ben. Hvilke bryster den kvinde har!!! 100% naturlige faste og perfekte. Man måtte gerne røre ved dem og resten af hende og jeg var glad for jeg tog HJ med.

Vær god ved hende for jeg vil gerne besøge hende igen.
 

Den klinik kender jeg ikke. Hvor ligger den mere præcist?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Erik52 : En D skål. Jeg tror fp er muligt, spurgte ikke til det. Det var mest massagen jeg kom for. Jeg gav 600 for 30 min god massage + HJ

Deralte: Den ligger på hadsundvej 64

Del dette indlæg


Link til indlæg

Nu har jeg også besøgt hende, og I får en vurdering fra en erfaren mand...

Hun er stærk og kan derfor give en hård massage, som jeg godt kan lide. Hun tilbyder det hele men til fantasipriser. Det er min oplevelse, at det ikke er et sted med faste priser. Jeg gav 800 kr for en time med happy ending og hende nøgen, så jeg kunne røre hende overalt. Handjobbet var kun middel. Det jeg manglede var den pirring som nogle thaier er meget gode til. Altså pirring inden så man får fuld erektion.

Hvis jeg skal besøge hende igen, så bliver det kun til massage uden ekstra.  Min favorit thaimassage er Bunsom Thaimassage på hjørnet af Sjællandsgade og Himmerlandsgade. En midaldrende lille dame, som giver en god massage og et rigtig godt handjob. Hun forlanger 500 kr, men jeg plejer at give hende 600. Hun har en lille fidus med at stikke en finger lidt op i anus det virker meget ekstra pirrende på mig.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Knud skrev, for 23 timer siden:

Hende på Thistedvej i nørresundby er også god til at pirre.

og det har ikke særligt meget med " Mine - Aalborg/Vejgaard" at gøre vel, @Knud!!

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Aalborg
Knud skrev, den ‎07‎-‎06‎-‎2018 at 21:21:

Hende på Thistedvej i nørresundby er også god til at pirre.

Hej Knud.

Nu er Thistedvej i Nørresundby jo en lang vej og der er mindst et par klinikker, hvis du kan definere stedet og betjeningen lidt nærmere, vil det være fint.... 

Redigeret af Aalborg

Del dette indlæg


Link til indlæg
deralte skrev, den 7/6/2018 at 14:29:

Min favorit thaimassage er Bunsom Thaimassage på hjørnet af Sjællandsgade og Himmerlandsgade. En midaldrende lille dame, som giver en god massage og et rigtig godt handjob. Hun forlanger 500 kr, men jeg plejer at give hende 600. Hun har en lille fidus med at stikke en finger lidt op i anus det virker meget ekstra pirrende på mig.

Hun er også lige blevet min nye favorit.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...