Guest Piraten Skrevet 6. Juni, 2018 FrokostUartig skrev, for 11 minutter siden: @Piraten - jeg bidrager gerne med mine egne erfaringer... Jeg oplever ikke som sådan udpræget ensomhed. Jeg oplever mere mangel på sex i tosomheden. Og sjov og fræk sex. De fleste af mine besøgende er lykkelige ell glade i deres primære forhold men savner sex. Og berøring i samme kategori. Ganske få har givet udtryk for reel ensomhed. Tak, det glæder mig da, jeg tror ensomhed må være noget sværere at afhjælpe. Mangel på sjov og fræk sex, jo tak, den tror jeg alle vi mænd(og kvinder) i meget lange parforhold har oplevet. Og så er det jo godt der findes søde piger som dig vh. Piraten Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
KnudSan 1869 Skrevet 6. Juni, 2018 Da jeg var single fyr, der kunne jeg da godt lave aftale med GP eller thai massage pige, grundet tristhed eller måske ensomhed. Det fik da lige humøret og pulsen op, men forskellen var stor når det var sex lysten der var årsagen og ikke tristhed. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
gomorra 449 Skrevet 7. Juni, 2018 Piraten skrev, for 19 timer siden: Forstår jeg ikke Forstår jeg heller ikke Forstår jeg slet ikke( at du elsker den slags kvinder) Det kunne være interesant at rette spørgsmålet til FrokostUartig og andre gp’ere. Under alle omstændigheder er det da trist at nogen føler sig ensomme, synes jeg. For engangs skyld har jeg ikke personligt noget i klemme, men tanken gør mig da trist. vh. Piraten Nu skal jeg ikke tale på @AalborgLook vegne, men jeg vil nu mene, at udsagnet talte for sig selv. Hvis man blot er ensom kan man jo melde sig til en fritidsaktivitet af en eller anden art - der er masser af tilbud ligefra dans til swingerklubber. Jeg synes det er fordækt og patetisk at gøre en bofælle(et forhold der som udgangspunkt, medmindre andet er aftalt, dækker over behovet for et tag over hovedet) til løsningen på ens ensomhedsproblemer, i særdeleshed når det lugter af at trådstarters ensomhed mere handler om savnet på en sexpartner. Fair nok hvis manden synes at hun er lækker, men det virker lidt som om, at han bevidst har søgt en kvindelig logerende så han kan få afløb for en eller anden fantasi - det er i min verden, igen medmindre andet er aftalt, definitionen af ynkelig og creepy. 1 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Misjo1 Skrevet 7. Juni, 2018 TheVoice skrev, for 23 timer siden: Det er så her, at jeg engang imellem også kunne ønske at kvinderne kan vurdere hvornår det er en leg og hvornår det rent faktisk bare er virkeligheden "Jeg er ikke interesseret". Og visa /versa, altså omvendt :-) men som @FrokostUartig skriver: FrokostUartig skrev, den 6/6/2018 at 08:14: fortsat en værdiskabende leg... - når man genkender spillet - har lært sig spillereglerne Der skal to til en tango, og når man har genkendt spillet og begge spiller med , så er du sku sjovt :-) God dag til jer alle! Misjo1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
TheVoice 9471 Skrevet 7. Juni, 2018 Misjo1 skrev, for 21 minutter siden: Og visa /versa, altså omvendt men som @FrokostUartig skriver: Der skal to til en tango, og når man har genkendt spillet og begge spiller med , så er du sku sjovt God dag til jer alle! Misjo1 Når der er gensidig seksuel tiltrækningskraft, så er jeg da enig i at stort set alle lege eller spil er berigende. Men anke går mere på at for mange ikke evner aflæse hvornår er det et spil og hvornår er personer bare ikke interesseret. Jeg har efterhånden oplevet lidt for mange gange, at når jeg pænt afviser en kvinde, så er det ligesom det har modsatte effekt - Det bliver så åbenbart det mest vigtige for kvinden at score en. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest FrokostUartig Skrevet 7. Juni, 2018 @TheVoice - haha - er det ikke bare hæsligt med den slags kvinder, som bare gør alt for at få en i kanen ?? Masser af flirt, hede sms´er og hvad ved jeg... ? (svag ironi kan forekomme... ) - måske er de kvinder bare virkeligt dårlige til at tage en afvisning.. ? Spillet skal altid spilles alene for at have det sjovt - og naturligvis i øjenhøjde, så alle kan få glæde af legen... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
TheVoice 9471 Skrevet 7. Juni, 2018 FrokostUartig skrev, for 2 minutter siden: @TheVoice - haha - er det ikke bare hæsligt med den slags kvinder, som bare gør alt for at få en i kanen ?? Masser af flirt, hede sms´er og hvad ved jeg... ? (svag ironi kan forekomme... ) Jeg er godt klar over, at der nok er en kønsbestemt forskel. Seriøst, sætningen får for jo en noget anden betydning, hvis man skriver haha - er det ikke bare hæsligt med den slags mænd, som bare gør alt for at få en i kanen ?? Masser af flirt, hede sms´er og hvad ved jeg... ? (svag ironi kan forekomme... ) Nå, men som tidligere skrevet, hvis begge parter har aflæst gensidig interesse, så kan jeg sagtens se værdien i spillet. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest FrokostUartig Skrevet 7. Juni, 2018 @TheVoice - du har i den grad ret.. og det frygtelige udtryk findes faktisk i begge køns manglende anerkendelse af den andens ret til at sige NEJ tak ! - og du har helt og aldeles ret - dog må jeg tilføje, at der generelt hersker en temmelig ophidset stemning i mange kvinder denne tid omkring flirt og hvornår det er et "overgreb".. - retten til at sige nej og blive anerkendt for det svar - er ens for begge køn... For at vende tilbage til debatten og indlægget - så er det både en fin løsning med en roommate - for at fylde liv i sit eget. Men der står tilbage - at det måske er lidt en lappeløsning.. for hun skal jo videre på et tidspunkt.. lejekontrakten afsluttes og så skal man starte forfra.. Og er det så ikke hårdt hver gang, sådan at starte forfra.. ? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
TheVoice 9471 Skrevet 7. Juni, 2018 FrokostUartig skrev, for 37 minutter siden: For at vende tilbage til debatten og indlægget - så er det både en fin løsning med en roommate - for at fylde liv i sit eget. Men der står tilbage - at det måske er lidt en lappeløsning.. for hun skal jo videre på et tidspunkt.. lejekontrakten afsluttes og så skal man starte forfra.. Og er det så ikke hårdt hver gang, sådan at starte forfra.. ? Jeg ved ikke helt hvad jeg skal synes om ideen. Jeg bor selv i et til mig alt for stort hus. Tanken om, at leje noget ud, har da strejfet mig, men nok mere pga, de mange tomme værelser og selvfølgelig også som et økonomisk bidrag til ydelsen for boligen. Mennesker er jo som bekendt forskellige og med forskellige behov. Men skulle jeg lege lidt med ideen og under forudsætning af, at jeg savnede lidt liv omkring mig, hvilket jeg så ikke gør, så ville jeg nok have et helt andet fokus. Jeg ville nok vælge at leje ud til en singlemom med nogle skønne unger. Jeg ville nok også gå efter en, der var interesseret i en konstellation, hvor vi spiste sammen, hyggede, hjalp hinanden med diverse, men på et rent venskabeligt niveau, altså noget der minder om et mini bofællesskab. Jeg kunne sagtens forestille mig, at det specielt for mænd, dels vil kunne fjerne ensomheden og dels give mere struktur på ens hjem. Det er jo nok ingen hemmelighed, at når mænd bor alene, så kniber det lidt med renligheden, og hyggen i boligen. Det at der pludselig skal være andre tilstede, kunne jo sikkert for mange være motiverende til at holde hus og have på et lidt højere niveau. Det med bevidst at leje ud til en "lækker sild", ville jeg nok afholde mig fra. Umiddelbart ser jeg flere ulemper end fordele, ved at indgå en aftale, hvor den ene part så at sige har andre hensigter end lejeren. Det kan hurtigt ende i noget rigtigt kedeligt, når det går op for lejeren hvad hensigten egentlig er. Som du selv er inde på så taler vi jo en "lappe-løsning". Savner man feminint selskab i form af en kæreste eller en b-ven, er det for alle parter nok bedre at gå direkte efter det, og ikke forsøge at sig via udlejning. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Liv 14445 Skrevet 7. Juni, 2018 Jeg ville nødig være logerende hos en liderlig udlejer 5 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Kaspersen Skrevet 7. Juni, 2018 Liv skrev, for 2 timer siden: Jeg ville nødig være logerende hos en liderlig udlejer Ahhhh, hvis hun var sød og lækker som du Liv, så ville jeg nu gerne indlogere mig... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
holstebronx 7415 Skrevet 7. Juni, 2018 Det her er den bedste side ever Kvinden står og skuer ud af vinduet og tænker "jeg burde tage ud og motionere, min mås er blevet lidt for stor", mens manden bagved tænker "hey hey, hun stritter med måsen, hun flirter helt bestemt med mig" 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
TheVoice 9471 Skrevet 7. Juni, 2018 holstebronx skrev, for 29 minutter siden: Det her er den bedste side ever Kvinden står og skuer ud af vinduet og tænker "jeg burde tage ud og motionere, min mås er blevet lidt for stor", mens manden bagved tænker "hey hey, hun stritter med måsen, hun flirter helt bestemt med mig" Sjovt men bestemt ikke urealistisk Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
underdog40 6867 Skrevet 7. Juni, 2018 @FrokostUartig jeg ville nyde din ubetingede forelskelse i mig. Jeg ville spise det som jordbæris i Mikkelborg en varm sommerdag. Ville sidde med et skævt, men dog uinteresseret smil, mens du kravler rundt som en mis på gulvet og hungrer efter min opmærksomhed. Henkastet ville jeg lade en stille bemærkning falde uden at mine øjne forlader kampen i fjerneren. “Jeg tror jeg mangler kaffe” Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Misjo1 Skrevet 8. Juni, 2018 underdog40 skrev, for 11 timer siden: @FrokostUartig jeg ville nyde din ubetingede forelskelse i mig. Jeg ville spise det som jordbæris i Mikkelborg en varm sommerdag. Ville sidde med et skævt, men dog uinteresseret smil, mens du kravler rundt som en mis på gulvet og hungrer efter min opmærksomhed. Henkastet ville jeg lade en stille bemærkning falde uden at mine øjne forlader kampen i fjerneren. “Jeg tror jeg mangler kaffe” Netop @underdog40, og rage ud og tage hende lidt på røven, for så at sige flyt lige rumpen lidt, jeg kan ikke nå fjernbetjeningen. hehe.. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
19517 619 Skrevet 11. Juni, 2018 FrokostUartig skrev, den 6/6/2018 at 15:07: Ganske få har givet udtryk for reel ensomhed. Jeg har delt en masse underlige ting med de kvinder jeg har haft fornøjelsen, at kende som kunde. De kommer til at kende nogle sider af mig, som de fleste ikke kommer til at kende. Men det er for det meste noget med sex at gøre. Du kan selvfølgelig være ekstremt emotionel og opfatte selv de mindste vink, men jeg tvivler på, at du egentlig kender dine kunders følelser. De kan måske give udtryk for, at de har manglende selvtillid hvad angår deres seksuelle bedrift eller længden på deres manddom. Men jeg tror ikke de ville fortælle om deres ensomhed. Ensomhed er en social sygdom ingen vil rører med en ildtang. NÅr du udtrykker din ensomhed flygter folk langt væk fordi de i virkeligheden er bange for at blive smittet med denne grime og altødelæggende sygdom. Jeg prøver for alt i verden at lade være med at udtrykke den følelse der nogen gange vælter ind over mig. Du kan bare se hvad der sker på dette så ellers frie medie, nogle føler så meget afsky, at de anser hele min person, som værende ynkelig. Ensomhed er ikke det mest sexede i verden. Jeg ville aldrig give selv det mindste vink, om min ensomhed. Den føler jeg jo heller ikke når jeg er sammen med dine kollegaer. Den kommer først efter når jeg ligger alene og tænker på hvor dejligt det ville være, at have en kæreste og ven. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest FrokostUartig Skrevet 12. Juni, 2018 Evnen til at føle ensomheden er ikke givet i alle. Nogle mennesker erkender, at ensomheden er en livspræmisse og lader sig ikke tynge af den - men bærer den som en permanent rejse-kammerat. Der er erkendelsen af at være ensomhed og så er der offer-ensomheden. Og offer-ensomheden er den, mennesker skyr bort fra. Som alt andet der bæres som et offer. Når man stille siger højt, at man føler sig alene og ensom i stunder - vil mange mennesker lytte. Hvis man kan redegøre for de reelle følelser og tillige tage et ansvar for disse. Når man påtager sig offer-rollen - ja, så har man skubbet alle fra sig - fordi det er belastende at lytte til al slags offer-adfærd. Den mentale tilgang til sine kors - kan man selv beslutte sig for - man kan sagtens ændre den story telling, man fortæller til sig selv om sig selv. Men vi har et aktivt valg i at tage ansvar for vores skæbne. Så - der ligger noget selverkendelse og selvforståelse og noget selvindsigt i at påråbe sig ensomheden - noget, som vi alle deler. Ensomheden findes i udpræget grad også i tosomheden - så lad dig ikke narre.. Ensomheden er vores alles lod i livet. Ingen kan undslippe det. Og har man brug for at et andet menneske gør en hel - så har man tabt. For hvilket menneske ønsker at skulle være den andens helhed, når man alene kun kan være sin egen helhed... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Enzo L'uri Skrevet 12. Juni, 2018 FrokostUartig skrev, for 25 minutter siden: Evnen til at føle ensomheden er ikke givet i alle. Nogle mennesker erkender, at ensomheden er en livspræmisse og lader sig ikke tynge af den - men bærer den som en permanent rejse-kammerat. Der er erkendelsen af at være ensomhed og så er der offer-ensomheden. Og offer-ensomheden er den, mennesker skyr bort fra. Som alt andet der bæres som et offer. Når man stille siger højt, at man føler sig alene og ensom i stunder - vil mange mennesker lytte. Hvis man kan redegøre for de reelle følelser og tillige tage et ansvar for disse. Når man påtager sig offer-rollen - ja, så har man skubbet alle fra sig - fordi det er belastende at lytte til al slags offer-adfærd. Den mentale tilgang til sine kors - kan man selv beslutte sig for - man kan sagtens ændre den story telling, man fortæller til sig selv om sig selv. Men vi har et aktivt valg i at tage ansvar for vores skæbne. Så - der ligger noget selverkendelse og selvforståelse og noget selvindsigt i at påråbe sig ensomheden - noget, som vi alle deler. Ensomheden findes i udpræget grad også i tosomheden - så lad dig ikke narre.. Ensomheden er vores alles lod i livet. Ingen kan undslippe det. Og har man brug for at et andet menneske gør en hel - så har man tabt. For hvilket menneske ønsker at skulle være den andens helhed, når man alene kun kan være sin egen helhed... Wauv,et godt indlæg til morgenkaffen Enzo Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Rubert 301 Skrevet 12. Juni, 2018 FrokostUartig skrev, 1 time siden: Evnen til at føle ensomheden er ikke givet i alle. Nogle mennesker erkender, at ensomheden er en livspræmisse og lader sig ikke tynge af den - men bærer den som en permanent rejse-kammerat. Der er erkendelsen af at være ensomhed og så er der offer-ensomheden. Og offer-ensomheden er den, mennesker skyr bort fra. Som alt andet der bæres som et offer. Når man stille siger højt, at man føler sig alene og ensom i stunder - vil mange mennesker lytte. Hvis man kan redegøre for de reelle følelser og tillige tage et ansvar for disse. Når man påtager sig offer-rollen - ja, så har man skubbet alle fra sig - fordi det er belastende at lytte til al slags offer-adfærd. Den mentale tilgang til sine kors - kan man selv beslutte sig for - man kan sagtens ændre den story telling, man fortæller til sig selv om sig selv. Men vi har et aktivt valg i at tage ansvar for vores skæbne. Så - der ligger noget selverkendelse og selvforståelse og noget selvindsigt i at påråbe sig ensomheden - noget, som vi alle deler. Ensomheden findes i udpræget grad også i tosomheden - så lad dig ikke narre.. Ensomheden er vores alles lod i livet. Ingen kan undslippe det. Og har man brug for at et andet menneske gør en hel - så har man tabt. For hvilket menneske ønsker at skulle være den andens helhed, når man alene kun kan være sin egen helhed... Super godt skrevet 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Val Venis 478 Skrevet 15. Juni, 2018 Det jeg kan lide ved besøg hos GP, er at det er så uforpligtende. Jeg troede faktisk ikke der var nogen der besøgte dem pga ensomhed. Nu er jeg også noget af en enspænder af natur, så når kvinder hele tiden vil være sammen med mig, og jeg slet ikke kan få fred, så har jeg en tendens til at støde dem væk. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
19517 619 Skrevet 17. Juni, 2018 Val Venis skrev, den 15/6/2018 at 09:34: så når kvinder hele tiden vil være sammen med mig, For fanden menneske. Hvis jeg var dig, ville jeg sku da knalde alle de kvinder der vil have dig, og så lære, at slå hånden af dem. Øv hvor er du heldig. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
AalborgLook 5182 Skrevet 17. Juni, 2018 19517 skrev, 1 time siden: For fanden menneske. Hvis jeg var dig, ville jeg sku da knalde alle de kvinder der vil have dig, og så lære, at slå hånden af dem. Øv hvor er du heldig. Du har altså nogle underlige kommentar herinde. Har lige læst mange af dine indlæg, og er kommet frem til at vi 2 har et meget forskelligt syn og tilgang til livet og hvordan man behandler andre mennesker. Det findes et ordsprog "behandle andre mennesker som du selv vil behandles". Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Thomsen 909 Skrevet 19. Juni, 2018 FrokostUartig skrev, den 6/6/2018 at 08:01: @Misjo1 - den adfærd virker altid på mig.. eneste måde at få min ubetingede opmærksomhed på.. afvisning og manglende interesse.. hahaa - kæft det er ironisk - har kun oplevet det én gang, og han holdt heller ikke stand... - vi får altid det, vi gerne vil have... Ja....I har det ultimative våben....suk Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Val Venis 478 Skrevet 20. Juni, 2018 19517 skrev, den 17/6/2018 at 17:51: For fanden menneske. Hvis jeg var dig, ville jeg sku da knalde alle de kvinder der vil have dig, og så lære, at slå hånden af dem. Øv hvor er du heldig. Jeg mente når kvinder vil være sammen med mig, forstået på den måde at de vil have at man skal alt muligt sammen. Ud at shoppe, besøge folk osv. Det er det jeg får kuller af, når jeg ikke kan være alene. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bebop 9572 Skrevet 7. Juli, 2018 AalborgLook skrev, den 17/6/2018 at 19:15: Du har altså nogle underlige kommentar herinde. .. Det findes et ordsprog "behandle andre mennesker som du selv vil behandles". Det her er sjovt: Ordsproget stammer fra Biblen (GT: Elsk din næste som dig selv, NT:Som I vil, at mennesker skal gøre mod jer, sådan skal I gøre mod dem.). Et andet ordsprog derfra er "Hvorfor ser du splinten i din broders øje, men lægger ikke mærke til bjælken i dit eget øje?" - Det kommer jeg til at tænke på, når jeg læser dit indlæg. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg