SpankingSub 1042 Skrevet 5. Juni, 2018 Finders der i København og omegn et sted hvor man kan leje SM værelser og man må overnatte? Jeg kender selv et par steder men der må man ikke overnatte Svar gerne her eller på en PM Tak 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Madame-elisabeht(TV) 539 Skrevet 5. Juni, 2018 Kære spankingsub Du kan prøve at kigge på www.Legelejlighed.dk Der er et lille anretning, men med mulighed for at overnatte. God fornøjelse Madame Elisabeht 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
SpankingSub 1042 Skrevet 5. Juni, 2018 Tak kære Madame Elisabeth, Jeg har før benyttet legelejligheden og man må desværre ikke overnatte der Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Madame-elisabeht(TV) 539 Skrevet 5. Juni, 2018 Så håber jeg at der dukker en anden mulighed op - Lad mig gerne vide om det findes. Madame Elisabeht 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
SpankingSub 1042 Skrevet 5. Juni, 2018 (edited) Det skal du få ME Redigeret 5. Juni, 2018 af SpankingSub 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Brøndby Skrevet 5. Juni, 2018 https://swingerklubben.dk/lej-en-fraek-lejlighed/ Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
madame-anni 100 Skrevet 8. Juni, 2018 Hej kontakt mig, jeg har et af DK.s bedste og bedst veludstyrrede BDSM univers i Odense 1time og 10 minutter fra KBH. Overnatning kan vi godt finde ud af. M.v.h. Madame Anni Club Walk The Dog Dronningensgade 48 Odense C. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
SpankingSub 1042 Skrevet 9. Juni, 2018 Kære Madame-Anni tak for tilbudet men desværre så er vi først i stad til at tage fra København omkring kl 23 og så er der for langt til Odense. Ja enig du har et ad Danmarks bedst udstyret BDSM universet Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg