Hop til indhold

Lara fra Valbyhuset

Featured Replies

Skrevet

Købte en time med denne skønne kvinde til skønne polski priser - 900 for en time og det var fuld valuta. Men måtte bare give hende 200 ekstra under seancen og be om godt vejr og ekstra af hendes dejlige tungekys - bare ekstra et eller andet ;-) Hun gav blow i top 3, varieret, halv dybt, uden hænder, med kælen på krop og erogene steder imens - og al lang tid nok - WOW - og så kunne man bare rigtig mærke det. Syntes der er for mange der er for forsigtige, uden de rigtig suger om pikken - anyway lige min blowstil hun gav.

- hvis ikke hun tog afsted i morgen, ville jeg hurtigst booke 2 timer med hende, hvis man kan det. Bedre til engelsk en de fleste fra huset og VIRKELIG sød og serviceminded

- jeg måtte bede hende komme igen og bede hende skrive til mig lidt før, så jeg kan forberede mig og måske informere brødrene om det. Hun troede det blev omkring den 5-6 Juli - ;-(

Blev også reddet og det var sååååå skønt og blow med Gummie, faktisk overraskende godt som opvarmning til at blive reddet - kunne overveje at lade den gå der næste gang. Måtte holde mig tilbage flere gange ....

Skrevet
Eron skrev, for 7 timer siden:

Men måtte bare give hende 200 ekstra under seancen og be om godt vejr og ekstra af hendes dejlige tungekys

hvorfor? der står at det er inkluderet.  Drikkepenge?

Skrevet
Harran skrev, for 4 timer siden:

hvorfor? der står at det er inkluderet.  Drikkepenge?

Jeg er en sucker for kys, så kan ikke få nok og det opmuntre jeg gerne til med lidt drikke penge. Og en lille tilføjelse. Som person virker hun meget blid, måske fordi jeg også er det ;-) men jeg troede hun var lidt mere cool eller hardcore.

Og er der nogle der ved om der er review om hende før? Hun sagde der var men jeg kan altså ikke finde det selvom der kun er 3 side med 'Lars' på sjælandsforum

Redigeret af Eron

Skrevet

Det skulle selvfølgelig have stået “Lara” ;-) men jeg på da prøve med Lars 

Skrevet
drakumar skrev, for 10 timer siden:

Kommer hun tilbage? I så fald hvornår?

Prøv at læs min anmeldelse - og jeg vil netop gerne give besked hvis hun forvarsler mig.

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.