Hop til indhold
hans1

Thai - Lystrup

Recommended Posts

Hej vil lige fortælle om mit SIDSTE besøg i Lystrup, Tordag gik jeg rundt med en fornemmelse af liderlighed samt lyst til masage, jeg tænkte jeg lige kunne smutte forbi det nye sted i Lystrup, har være der en gang og bfået god behandling, døren blev åbnet af en lille thai som kunne snakke dansk... det kan jeg li hun virkede sød, flot krop og et sted i 20érne, vi aftale en gang masage med sex, jeg lagde mig klar og nøgen til hun kom tilbage. >fik en gang pjask på ryggen ingen dybtegående og undgik ballerne som er en god start til næste akt, jeg vendte mig om, hun smilte lidt og sagde hun hellere måtte smide tøjet (vente ryggen til imens) flot pige , flotte bryster og glat mis.... ikke dårligt tænkte men starks vil hun sætte gummie på var ikke stiv og tændt endnu.. sagde nej lig dig lidt på ryggen først, ville slikke lidt på brysterne...- men hun blev ved med at holde for med hånden og det lød som om det kilede gik ned til missen men det samme gentog sig der og hun blev ved med at sige lad os komme igang skat kom skat total dårlig stemning som kun handlede om hurtig udløsning og ud af døren.... for første gang nogen sinde tænkte jeg nej det her gider jeg IKKE jeg sagde til hende at det dur bare ikke rejste mig tog mit tøj på og gik.........

KOMMER DER ALDRIG IGEN.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Dette oplever man jævnligt alle mulige steder, men det er ofte værst med Thaier og Sorte.

Det er vildt fustrerende når man kommer og er liderlig og man bare bliver færdiggjort på 5 minutter.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...