Hop til indhold
69er

En lille rundtur i KBH lørdag mellem 01-02

Recommended Posts

Var til noget arrangement på Vesterbro lørdag aften og fik herefter lyst til noget sjov... så jeg tog chancen med de røde lamper. :P

Smuttede først til Dybbølsgade, det har været ok tidligere – men ingen kulørte lamper i vinduerne.

Herefter Arkonagade og der var åbent. Ringede på og en meget træt thai-kvinde åbnede døren, hun var vel omkring 45 og stod og gabte. Jeg spurgte om der var andre på arbejde, hun kaldte på en anden kvinde – hun havde samme alder men var dog dullet bare lidt op, hun så nu også meget træt ud, hun spurgte om jeg ville have fuld pakke i en time for 2.000.. jeg udbrød bare wtf 2.000 :-o.. og gik mod døren – så blev det sat ned til 1.500.. men jeg havde overhovedet ikke lyst til nogen af dem og smuttede igen.

Jeg tog herefter mod Nørre Farimagsgade og der var åbent. Ringede på og efter et lille minut blev der åbnet – igen en kedelig thai-kvinde mellem 45-50 og hun så endnu mere træt ud end kvinderne fra Arkonagade, ret tydeligt at jeg havde vækket hende.. hun sagde 1.000 for en halv time og 1.500 for en hel… jeg spurgte igen om der var andre på arbejde – kort efter kom endnu en kedelig, træt og middelaldrene thai-kvinde – jeg smuttede pænt mod udgangen og igen kom der nye tal på bordet på vej ud… men ellers tak…:?

Jeg besluttede at give det et sidste forsøg, og smuttede tilbage til Vesterbro for at se om der var lamper i Oehlenschlægersgade – kom til nr. 48 helt oppe mod Istedgade og der var åbent.En thai-trans åbnede.. ”hun” var ikke træt og tilbød mig alverdens ting – det var jeg ikke lige til, ”hun” var egentlig meget sød og frisk.. men ikke køn. Spurgte om der var nogle piger.. ”hun” blev lidt skuffet der og kaldte på én – en meget ung, køn og noget betuttet pige kom genert frem – hun var vist også lige blevet vækket…  jeg sagde pænt nej tak og gik mod døren, transen kom med nogle tilbud på vej ud.. og mente at jeg skulle prøve noget nyt… jeg grinede bare og sagde.. maybe next time. NOT :razz:

Så det var der ikke meget ved, de røde lamper er ved at gå ud :D .., det kunne ellers være ok for nogle år siden.

Så havde jeg mistet lysten og tog bare hjem – og er nu meget tilfreds med at jeg ikke brændte 1.500 af på noget ligegyldigt.  De 1.500 ligger pænt i skuffen og jeg vælger nok det sikre kort næste gang.. en dansk pige :)

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Iscenesat Virkelighed skrev, for 3 minutter siden:

Hvem ligner ikke en der er træt af at skide, midt om natten. :D

haha.. men det var jo ikke engang vildt sent :D .. ellers havde de bare været på vagt siden fredag :blink:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Aros

Tak for beretningen 69er. Dejligt med en anderledes en af slagsen, den fik smilet frem, og ret utroligt som priserne faldt når du ville ud fra klinikkerne :D 

Du fik da vist også vækket ren del modne thaier på din rundtur :D 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Aros skrev, for 1 minut siden:

Tak for beretningen 69er. Dejligt med en anderledes en af slagsen, den fik smilet frem, og ret utroligt som priserne faldt når du ville ud fra klinikkerne :D 

Du fik da vist også vækket ren del modne thaier på din rundtur :D 

så lidt :) 

haha ja, de plejer måske først at få gæster senere på natten, når de mænd der har været i byen ikke har fået scoret - så måske derfor de sov til "middag" og samlede kræfter :roll:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Flot anmeldelse...........69er
Jeg tror nu jeg havde ordnet hende den unge flotte thai pige, hvis ellers prisen var kommet ned i et fornuftigt leje. :P men godt
klaret at det var den rigtige "hoved" der fik lov at bestemme.

Jeg har faktisk også haft en tur rundt i området ved Istedgade - en aften - og måtte konstatere at der ikke var nogen der 
så ok ud for mig.

Nu er jeg jo mobil, og kan køre rundt, så hvor tager man hen i København når klokken har passeret 21:00 for at få en 
fræk omgang thai tantra massage.

Havner nemlig i København i morgen aften.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Du skulle have taget transen. Har prøvet, og faktisk en fed oplevelse. :-) bare rolig, det gør ikke ondt med deres noget mindre udstyr :-) 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...