Hop til indhold

Recommended Posts

https://annoncelight.dk/showad/247925

 
Jeg havde set denne gentagne gange i løbet af den seneste måned uden at en anmeldelse var dukket op herinde. Der er en enkelt, meget kort, tråd i efterlysninger, men uden at nogen fortæller om et besøg.
Så det måtte prøves. Sammenfald af godt vejr og tidligt fri fra arbejde gjorde at det blev i dag. Jeg havde skrevet til hende allerede fra morgenstunden, da jeg gerne ville have en tidlig tid for at det passede sammen med mine øvrige planer for dagen. Jeg fik hurtigt svar og vi havde en aftale, i naturen i Smørum. Jeg havde fået en halv vejvisning og skulle skrive igen når tidspunktet for aftalen i indtræf.
Vel fremme ved første “mødested”, fik jeg anvisninger til det sidste stykke af turen. Hun var tydelig i sin beskrivelse og jeg fandt hurtigt frem til det sted hvor hun havde lagt sig til rette.
Halvt i skygge, godt i læ og ude af syne for forbipasserende. Jo, hun havde fundet et fint sted til dagens skovtur. Som hun lå der på tæppet kun i ført en lille sort g-streng kunne jeg mærke at det rykkede i lillemanden. Efter lidt indledende afslappende snak lukkede jeg lillemanden ud og hun rullede nærmere og gav en omgang fransk som aftalt. Godt blowjob med fin dybde og variation, brysterne måtte berøres undervejs. De er store og hænger som man kan forvente på en kvinde på hendes alder, billederne i annoncen er meget retvisende. Man møder hvad man ser. Hun har helt sikkert været hot da hun var i 20’erne, i dag mere ordinær. Men hey, jeg så sgu’ også selv skrappere ud i 20’erne end i dag. Så på sin vis var vi passende selskab for hinanden. Skulle vi være blevet overrasket ville det nemt have kunne lignet en skovtur som havde udviklet sig. Og dejligt var det, liggende på ryggen, udsigt til blå himmel, fuglekvidder i baggrunden og når jeg løftede hovedet lidt, udsigten til et igangværende vådt blowjob. Nå, intet varer evigt og jeg kunne mærke at jeg var tæt på afslutningen. Hun tilbyder ikke mega, men udover de store bryster. Fint valg, jeg rejste mig op på knæ, hun fortsatte blow indtil sidste øjeblik hvor hun gav et par hurtige ryk i lillemanden, som kvitterede ved at tilsprøjte brysterne. Hun havde ikke travlt med at tørre af. Det fik lov til at løbe stille ned bagefter, fint syn. 25 minutter efter ankomst sad jeg atter i min varme bil for at vende tilbage til dagens mere lødige gøremål.
Tja, hvad ellers er der at berette? Lokationen gør at hun er nød til at have god tid til hver enkelt, der er ingen mulighed for “ventesal” og det ville være en underlig situation hvis den næste holdt klar når man vendte tilbage til sin bil. Og ja, det er næsten umuligt at besøge hende uden bil, ihvertfald på dagens lokation. Selvfølgelig kan det klares på cykel, men næppe til fods eller med offentlig transport.
Gentagelse? Helt afgjort afhængigt af vejret, men hvis sommeren fortsætter som den er startet, kunne det være et godt alternativ til et varmt værelse i en lille lejlighed.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Lyder frækt, kan se at en omgang med alt koster 1.200,- og sikkert for en halv time ...   Ved du om hun kysser ??   

Måske tid til en fræk skovtur...

Del dette indlæg


Link til indlæg
hanen skrev, for 1 time siden:

Lyder frækt, kan se at en omgang med alt koster 1.200,- og sikkert for en halv time ...   Ved du om hun kysser ??   

Måske tid til en fræk skovtur...

Jeg ved ikke om hun kysser. Jeg efterspurgte det ikke, hun skulle bruge munden til andet formål ;-)

men spørg, hun svarede hurtigt på SMS da jeg skrev til hende.

Del dette indlæg


Link til indlæg
hanen skrev, for 6 timer siden:

det er ikke kun blow ;) men dansk, spansk og fransk hvis du ser annoncen og jeg spørger :P om det andet tak...

Jeg forholder mig ikke til annoncen, men anmeldelsen. Der står ikke om andet end et vådt blow ;-)

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det gør du jo så ikke da de 1200 ikke er nævnt i anmeldelsen, men i en kommentar senere "Lyder frækt, kan se at en omgang med alt koster 1.200,- og sikkert for en halv time"

og så kræver det vel ikke så meget at tænke sig til via den kommentar at man har kigget på annoncen for at komme frem til det som er skrevet ang de 1200:)

Redigeret af jsfeltwow

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hun kan kun anbefales..... ;-)

fik et dejligt frækt blow, og kom udover hendes bryster. Jeg er hvertilfald klar på en gentagelse.

diskret sted i naturen. Og hun er sød at tale med . 

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest gladfordet

Det lyder frækt med en tur i skoven.

Og hun ser dejlig frodig ud.

Er hendes ansigt ok pænt ? Det betyder "også" noget for min diller ;) 

Tak

Glad

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest gladfordet skrev, den 3/7/2018 at 13:23:

Det lyder frækt med en tur i skoven.

Og hun ser dejlig frodig ud.

Er hendes ansigt ok pænt ? Det betyder "også" noget for min diller ;)

Tak

Glad

Det samme gælder her,  jeg har været forbi - og min diller var ikke glad for besøget.....

Jeg havde valgt blowjob

 

Redigeret af norbert
..

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...