Hop til indhold
8000

Gin Heng Heng thaimassage Vejle

Recommended Posts

Var der i fredags for en aftale med Am men hun havde fri til søndag. Øv øv

Døren blev åbnet at Gin, havde læst noget om en fake anmeldelse her på site. Men hun var lækker så jeg tog chancen.

Fik aftalt en time for en tudse.

Startede med et bad pga varmen og lagde mig klar. 

Gin startede en god massage med trusser på. Det var en fin massage med masse af lir og snakken gik lystigt. Hun er god til engelsk. Da jeg blev vendt om begyndte det sjove. Først det orale hvor mine nosser fik en glimrende tur så 69 hvor jeg fandt ud af at hun er mere end modtagelig, så det blev der gjort lidt ekstra ud af og det gav pote.

Fuck den pige er petit. Fantastisk krop 46 kg c Skåls bryster der er lavet flot. De er hårde men modtagelige for kærtegn. Jeg kunne med mine hænder nå næsten rundt om hendes talje. Waaaoo.

Sex delen var for mig fantastisk vi kom det hele rundt så rigeligt og hun var modtagende og meget givende. 

Det endte med at jeg var der i over en time incl 2 stk bad og 1 vand.

GIN ER FOR MIG EN PERLE MED EN GUDEKROP

Med de  2 pige I klinikken kan det kun blive til genbesøg, så iøvrigt en mere der som lavede mad. Hun jobber også.

Venligst 8000

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Lyder lækkert 8000 :-) 

jeg bor i Vejle, og syntes stedet ligger lidt "dumt" kan du fortælle mig, om man går ind af den første dør ude fra vejen, eller ringer man på, og venter udenfor indtil der bliver åbnet 

Del dette indlæg


Link til indlæg
nce skrev, for 4 minutter siden:

Lyder lækkert 8000 :-) 

jeg bor i Vejle, og syntes stedet ligger lidt "dumt" kan du fortælle mig, om man går ind af den første dør ude fra vejen, eller ringer man på, og venter udenfor indtil der bliver åbnet 

Du stiller ind i opgangen og ringer på døren til venstre. 

God tur

8000

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg besøgte Gin i fredags,

smuk sexy pige.God service og indlevelse, sød at snakke med, Jeg kunne godt overveje at besøge hende en anden gang

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...