Hop til indhold
Elprebsi

toluksuspiger i Christiansfeld

Recommended Posts

Jeg er så blokeret nu - ved ikke om de så tråden herinde eller hvad. Ved heller ikke hvad man skal lægge i det, men er glad for jeg ikke betalte for et camshow.

Del dette indlæg


Link til indlæg
NewPunter skrev, 1 time siden:

Tror profilen er slettet, for jeg kan heller ikke se den mere.

Eller også skete der det, som er sket så mange gange før, at en herinde fra tager kontakt til profilen og refererer tilbage hertil, hvilket giver pigerne et chok og får dem til at slette.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Capitan skrev, for 6 timer siden:

Eller også skete der det, som er sket så mange gange før, at en herinde fra tager kontakt til profilen og refererer tilbage hertil, hvilket giver pigerne et chok og får dem til at slette.

Tror der er større risiko for at det var svindel og humbug

Ville ellers gerne møde to SBer samtidig til trekant

Del dette indlæg


Link til indlæg
NewPunter skrev, for 34 minutter siden:

Tror der er større risiko for at det var svindel og humbug

Ville ellers gerne møde to SBer samtidig til trekant

Præcis... Alt der lægger op til fjernbetaling synes jeg godt man må være skeptisk overfor. Jeg er da ked af, hvis jeg har skræmt to piger væk, men hvis der ikke skal mere til end dette, er det måske heller ikke en branche de skal forfølge. Det er jo stadig kun medlemmer af siden der kan se dem. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Elprebsi skrev, for 8 minutter siden:

Præcis... Alt der lægger op til fjernbetaling synes jeg godt man må være skeptisk overfor. Jeg er da ked af, hvis jeg har skræmt to piger væk, men hvis der ikke skal mere til end dette, er det måske heller ikke en branche de skal forfølge. Det er jo stadig kun medlemmer af siden der kan se dem. 

Lige nøjagtigt.

Ville aldrig betale for billeder/camshows. Måske efter at have mødt SBen først IRL

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...