Hop til indhold

Viborg ÆGTE GG SKÅL

Featured Replies

• 2 months later...
Skrevet
Big3lover skrev, for 3 timer siden:

Slet ingen som har besøgt hende, og kan fortælle lidt?...

Har haft fornøjelsen...ikke hende på billederne, men kunne godt være hende, kæmpe bryster mega lækker bagparti en ægte latino, ikke lille og smal men samme 'type' som hende på billederne, vil sige lidt smallere talje...nu kommer det nok ikke nærmere, hun er født i Danmark og snakker flydende dansk, mener at kunne huske at hun boede i portugal....kan kun anbefales hvis man er til kvindelige former, samtidig er hun mega sød.

Skrevet
Røvslikker skrev, for 36 minutter siden:

Har haft fornøjelsen...ikke hende på billederne, men kunne godt være hende, kæmpe bryster mega lækker bagparti en ægte latino, ikke lille og smal men samme 'type' som hende på billederne, vil sige lidt smallere talje...nu kommer det nok ikke nærmere, hun er født i Danmark og snakker flydende dansk, mener at kunne huske at hun boede i portugal....kan kun anbefales hvis man er til kvindelige former, samtidig er hun mega sød.

Lige min type :P. Jeg siger mange tak.

Skrevet
  • Author

Øv så kommer jeg for sent det ser ud til at hun er rykket til Odense. 

Skrevet

Jeg er sikker på hun rykker tilbage igen på et tidspunkt.....hun har opholdt sig en del i nordlige midtjyske.

Hold øje med anmeldelser FYN de nærmeste dage, da jeg agter at besøge hende ;) 

Skrevet
Big3lover skrev, for 11 minutter siden:

Jeg er sikker på hun rykker tilbage igen på et tidspunkt.....hun har opholdt sig en del i nordlige midtjyske.

Hold øje med anmeldelser FYN de nærmeste dage, da jeg agter at besøge hende ;) 

Lyder godt...hun snakker dansk, ring til hende for at sikre at det ikke er en anden, der bruger de samme billeder....husk vitaminpillen, du får brug for ekstra energi, og drik rigeligt...god fornøjelse og nyd det.;)

Mener hun har gæstet Hammel 2 gange, og Ikast samt Århus så mon ikke hun kommer tilbage til de rigtig mandfolk :)

Skrevet
Røvslikker skrev, for 10 timer siden:

Lyder godt...hun snakker dansk, ring til hende for at sikre at det ikke er en anden, der bruger de samme billeder....husk vitaminpillen, du får brug for ekstra energi, og drik rigeligt...god fornøjelse og nyd det.;)

Mener hun har gæstet Hammel 2 gange, og Ikast samt Århus så mon ikke hun kommer tilbage til de rigtig mandfolk :)

Jeg har tjekket at det er hende, men tak :). Og hun er jo så allerede i gode hænder da jeg er fraflyttet jyde ;) 

• 2 weeks later...
Skrevet
Røvslikker skrev, den 18/8/2018 at 20:19:

I kan godt begynde at glæde jer deroppe.....Hun skulle efter eget udsagn komme til Herning her i weekenden - derefter Viborg ;)

Skrevet
Big3lover skrev, den ‎30‎-‎08‎-‎2018 at 11:42:

I kan godt begynde at glæde jer deroppe.....Hun skulle efter eget udsagn komme til Herning her i weekenden - derefter Viborg ;)

jamen...ok, må se om der ikke kunne snige sig en mulighed for et besøg ind på kalenderen, hun er speciel lækker på den gode måde...gad godt tilbringe en dag sammen med hende på stranden, vil være en sand fornøjelse at se alle bukkene stivne...:P

http://massage.side6.dk/hotjenny

Redigeret af Røvslikker

Skrevet

Lyder spændende er hun omkring 25 som skrevet i annoncen?

Skrevet

Hun ser ung og hamrende godt ud.....men om hun lige er 25 tvivler jeg lidt på, ud fra noget privat hun fortalte mig. Jeg syns det er svært og ren gæt fra min side....27-32 måske. Men som sagt utroligt smuk.... sødt og smilende ansigt. Store dejlige kysselæber :)

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.