Hop til indhold
DK fyr 34

Man kan vel kun undres...

Recommended Posts

Elprebsi skrev, for 1 minut siden:

Hvis den er ægte, er det jo sygt...

Mener at kunne huske mailadressen fra andre annoncer hvor der loves udlån af penge (ret store beløb) der skal afdrages i så og så mange rater (sex) og med de og de ydelser....

Del dette indlæg

Link til indlæg

Bare rolig, det er en troll. Der er ikke nogen, der er nødt til at sælge sig selv på grund af heroin, det bliver der taget fornuftigt hånd om nu, så der er ikke nogen "narkoludere" mere. De får hvad de behøver af det offentlige, og så er hele den kriminelle cyklus færdig, og det er det eneste fornuftige.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Louie De Palma skrev, for 1 minut siden:

Bare rolig, det er en troll. Der er ikke nogen, der er nødt til at sælge sig selv på grund af heroin, det bliver der taget fornuftigt hånd om nu, så der er ikke nogen "narkoludere" mere. De får hvad de behøver af det offentlige, og så er hele den kriminelle cyklus færdig, og det er det eneste fornuftige.

Når der er unge piger der sælger ydelser for burgere, er det vel ikke utænkeligt at misbrugere også kan se det som en løsning?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Louie De Palma skrev, for 5 minutter siden:

Du er da frygteligt naiv, hva. Det kan sagtens være at pigerne ikke er så synlige mere, men mon ikke der stadig er nogle ?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Alkoholikeren

Jeg er meget enig med Louie,  der tages godt hånd om misbrugere, og de behøver ikke at lave noget for at få deres stoffer, og de har et stående behandlingstilbud. Uanset om det er en troll, en fantasi der skrives i annoncen, så er det en syg hjerne der laver det stunt...salg af sex skal være i “øjenhøjde” og der er ikke nogen tendens med unge piger der sælger sex for en burger..Gymnasieelver i 3 G kan måske finde på en sugardate, men piger i 8.klasse nej nej og atter nej. Der er godt overblik på landsplan om de unge i folkeskole alderen. Der var en sag i Helsingør for tyve år siden, med piger der havde sex for en mac D menu, eller en iPhone, og med fyre de var 6/7 år ældre end dem selv, med biler,  den sag  “vækkede det offentlige” det startede en process, med slut resultat blev “barnets reform” i 2009.

Redigeret af Alkoholikeren

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg er ikke ekspert - jeg mener bare der varen række artikler på området tidligere. Uagtet er det i denne sammenhæng også ligegyldig. Hvis annoncen er rigtig, er der stadig en der søger at udbytte udsatte personer. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Therese skrev, for 20 minutter siden:

Du er da frygteligt naiv, hva. Det kan sagtens være at pigerne ikke er så synlige mere, men mon ikke der stadig er nogle ?

Det ved jeg nu ikke. "Narkoluderne" får deres fix gratis fra det offentlige, så de er nødt til at finde noget andet at beskæftige sig med. Derfor er de ved at kede sig ihjel, men jeg har læst at de har nogle kurser i at strikke, så de har noget at tage sig til.

I dag er gadeludere typisk fra Østeuropa eller Nigeria, så vidt jeg ved - har ingen personlig erfaring.

Redigeret af Louie De Palma
Stavefejl

Del dette indlæg

Link til indlæg
TheVoice skrev, for 36 minutter siden:

Man kan jo undre sig over hvilken fetish køberen har, siden han søger så målrettet.  

Måske er han bare endnu en af de tåbelige journalister, som vil skrive en banebrydende og opsigtsvækkende artikel om desperationen i prostitutionsmiljøet..... ;-)

Jeg ville ikke undre mig spor.

Del dette indlæg

Link til indlæg

> En måneds løn på mellem 10 og 20000kr er ikke urealistisk.  <

Det er et kendt trick at love en skyhøj gage, for at tiltrække sig opmærksomhed og fange pigerne ind - første og sidste gang, må de så nok regne med en noget lavere afregning.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Jernsvinet skrev, for 21 minutter siden:

> En måneds løn på mellem 10 og 20000kr er ikke urealistisk.  <

Det er et kendt trick at love en skyhøj gage, for at tiltrække sig opmærksomhed og fange pigerne ind - første og sidste gang, må de så nok regne med en noget lavere afregning.

Mellem 10 og 20000 kr....er det mon mellem 10 kr og 20000 kr.....for så følger han vel almindelige priser ;-)

Hvis man som pige falder for den urimelig dårlige annonce, så er man sgu' ikke videre hurtig ved havelågen......

Del dette indlæg

Link til indlæg

Man kan her til aften undres.

Man ser i TV2 to journalister, en fra Tyskland og en fra Danmark, sidde og tale engelsk sammen.

Selvom sprogtonen er den samme, og selvom ordforrådet et langt stykke hen ad vejen er det samme som i dansk. så tør ingen gennemføre interviewet  på dansk – som mange sydslesvigere taler – eller på tysk – som alle i lamdsdelen syd for  Kongeåen taler.

Det er sgu' ærligt talt for jammerligt, at både dansktalende sydslesvigere og tysktalende nordslesvigere – samt for den sags skyld også skåninge  – skal tale/skrive engelsk for at blive forstået herhjemme.

Sidste gang, hvor der var en større sportsbegivenhed, hvor Spanien var involveret, kunne man sagtens finde ud af at sende en spansktalende journalist ned til Søren Kierkegaards Plads, mens den til Berlin udsendte på den lange Juni-Allee måtte klare sig på et jammerligt engelsk.

Dansk sprogpolitik i en nøddeskal?

Redigeret af Borende X

Del dette indlæg

Link til indlæg

Borende X - måske du skulle oprette entrådede om i hyggesnak? Det har vidst ikke meget med prostitutionsdebatten at gøre ;-)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Borende X skrev, for 10 timer siden:

Man kan her til aften undres.

Man ser i TV2 to journalister, en fra Tyskland og en fra Danmark, sidde og tale engelsk sammen.

Selvom sprogtonen er den samme, og selvom ordforrådet et langt stykke hen ad vejen er det samme som i dansk. så tør ingen gennemføre interviewet  på dansk – som mange sydslesvigere taler – eller på tysk – som alle i lamdsdelen syd for  Kongeåen taler.

Det er sgu' ærligt talt for jammerligt, at både dansktalende sydslesvigere og tysktalende nordslesvigere – samt for den sags skyld også skåninge  – skal tale/skrive engelsk for at blive forstået herhjemme.

Sidste gang, hvor der var en større sportsbegivenhed, hvor Spanien var involveret, kunne man sagtens finde ud af at sende en spansktalende journalist ned til Søren Kierkegaards Plads, mens den til Berlin udsendte på den lange Juni-Allee måtte klare sig på et jammerligt engelsk.

Dansk sprogpolitik i en nøddeskal?

....øehhhhh....det er rigtigt, man kan undres....

Jeg undrer mig nok mest over hvorfor du skifter spor i tråden.... ;-)

Når det så er sagt, hvad handlede det så om, det du refererer til..? For det forstod jeg egentlig ikke..... ;-)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...