Guest Seriøsfyr Skrevet 3. Juni, 2018 Hejsa jeg kender en fantastisk Sugarbabe i det midtjysk. Skriv til mig vis i vil vide noget. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Kwassi2 148 Skrevet 3. Juni, 2018 Hvorfor ikke bare skrive det her i tråden? 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Jorghawk Skrevet 4. Juni, 2018 Bør man ikke blive mistroisk, når en gæsteprofil ud af det blå indrykker sådan en 'salgsannonce'? Og hvis det er helt reelt, så kan han jo smide et link og fortælle, hvorfor oplevelsen har været så fantastisk. Det er jo trods alt det, dette forum går ud på... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest silkeborg6 Skrevet 7. Juni, 2018 jamen jeg vil da gerne vide mere Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
maxmuld 257 Skrevet 7. Juni, 2018 Guest Seriøsfyr skrev, den 3/6/2018 at 19:17: Hejsa jeg kender en fantastisk Sugarbabe i det midtjysk. Skriv til mig vis i vil vide noget. Åh en ny måde de SB er begyndt at fange os handyr på ja ja pøj pøj med det Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest 8270 Skrevet 7. Juni, 2018 maxmuld skrev, 1 time siden: Åh en ny måde de SB er begyndt at fange os handyr på ja ja pøj pøj med det Det lyder mere som et fjols der keder sig uden link, har det ikke den store interesse på denne side Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Sting222 Skrevet 8. Juni, 2018 Der er meget tom snak herinde desværre Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg