Hop til indhold
Frække Tanja

DRØNUARTIGT SEXPARTY MED FRÆKKE TANJA OG LINA

Recommended Posts

Hej frækkert. 

NU SKER DET!!

DIN kæmpe chance for en ULTIMATIV fræk, lækker, liderlig, drivvåd og uforglemmelig oplevelse med de 2 drøn uartige og super liderlige sexgudinder frække Tanja og lina hos valhallababes fredag d. 29. Juni fra kl. 12-15

der vil i de 3 timer være lidt mad, noget at drikke og bunkevis af HED sex. 

Vi glæder os utrolig meget og glæder os til at se en masse liderlige, frække og uartige frækkerter, som kan hjælpe os til at gøre denne eftermiddag til både vores og jeres lækreste sexoplevelse sammen. 

Prisen på denne enestående mulighed er kun 2300kr pr. Pik (par og kvinder er naturligvis også velkomne)

spørgsmål, info om pigerne og tilmelding kan ske onsdag d.27. Juni i tidsrummet 17-22 på tlf 91846575. Ellers er det selvfølgelig også muligt at dukke op på dagen for eventet kl. 12 og deltage uden tilmelding. 

Vi glæder os til at se dig og lege med dig 

mange våde kys fra Tanja og lina

628368FC-74C0-4203-949C-BADC2174A015.jpeg

AE65D8F2-28C3-4FE9-B0B2-680E2C797C6B.jpeg

FF9FF61A-E621-4B3B-895B-EC2CC543C0D3.jpeg

Del dette indlæg


Link til indlæg
Marinelli skrev, for 18 timer siden:

Gad vide hvor det er henne...

Hos valhallababes v.christianhøjs vej 4, Engesvang :wub:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Knajten skrev, for 4 timer siden:

Ingen der var med ?

Næh. Så der sad vi og havde handlet vildt ind og glædet os rigtig meget og så kommer der ikke en eneste :(

Del dette indlæg


Link til indlæg

Med al respekt tøser, så er 2300 kr alt for dyrt til den almen gangbang entusiast.

1. Hans budget er begrænset

2. udvalget er ikke 2300 kr værd. andre steder kan man få 2 piger i 2 timer til 1500 kr. Tanja du er en hottie, men din medsammensvorne skal du vælge med omhu. slanke pige er mere attraktive, og det er et fact.

3. Ingen information om superfransk, som vi anser for at være en standard ydelse til GB

Næste gang, så hold prisen på 1200 kr og vær den eneste pige. annoncer i 10-14 dage og afhold GB en hverdag. Hvad har du at tabe ?? det kan ikke blive en større fiasko end det her. Sorry to say. men lad dig ikke blive skræmt, tag det som en lærestreg.

Del dette indlæg


Link til indlæg
hamdenlange skrev, for 11 timer siden:

Med al respekt tøser, så er 2300 kr alt for dyrt til den almen gangbang entusiast.

1. Hans budget er begrænset

2. udvalget er ikke 2300 kr værd. andre steder kan man få 2 piger i 2 timer til 1500 kr. Tanja du er en hottie, men din medsammensvorne skal du vælge med omhu. slanke pige er mere attraktive, og det er et fact.

3. Ingen information om superfransk, som vi anser for at være en standard ydelse til GB

Næste gang, så hold prisen på 1200 kr og vær den eneste pige. annoncer i 10-14 dage og afhold GB en hverdag. Hvad har du at tabe ?? det kan ikke blive en større fiasko end det her. Sorry to say. men lad dig ikke blive skræmt, tag det som en lærestreg.

Superfransk kommer ikke til at skr uanset hvem jeg GB med. 

Det har jeg både min egen og mine gæsters sikkerhed for kært til. 

 

Og seriøst ALLE fyre herinde??

er jeres holdning at i anser SF for standard-ydelse på et GB? 

 

Jeg kunne ikke drømme om at gøre det på 1 gæst og så undre det mig hvis i finder det særlig hendigtmæssigt til et GB?

man siger at ca 1/30 gange smitter sygdomme gennem BJ den. 

Jeg forstår ikke man tør. Og er det normen så er jeg klart ellers GB foruden :shock: desværre 

 

derudover har jeg forsøgt at afholde 3 partys nu. 

2 med Rikke petite, som er absolut slank og nu et med bedårende lina. Og til INGEN af de afholdte events er der dukket nogle op. Eller det passer ikke. Til et med Rikke dukkede en sød fyr op som tændte på konceptet og derfor gik i skuffelse igen. 

Så hvad end grunden til ingen kommer er så tvivler jeg på det er pga lina. 

 

Rigtig god aften til jer alle :wub:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest MushRoom

Jeg ved ikke hvordan det ser ud på de andre kliniker, men jeg har da set på haderuppigernes side at superfransk er fyringsgrund.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
MushRoom skrev, for 2 timer siden:

Jeg ved ikke hvordan det ser ud på de andre kliniker, men jeg har da set på haderuppigernes side at superfransk er fyringsgrund.

 

Ja nemlig. 

Det sker heller ikke på min vagt. Jeg tør ikke 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest MushRoom
Frække Tanja skrev, for 9 timer siden:

Ja nemlig. 

Det sker heller ikke på min vagt. Jeg tør ikke 

Har du nogensinde spist en karamel med papir på ?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Frække Tanja skrev, den 6/7/2018 at 21:35:

er jeres holdning at i anser SF for standard-ydelse på et GB?

Jeg kan bedyre, at ham den lange ikke skriver på alles vegne!

Del dette indlæg


Link til indlæg
Frække Tanja skrev, den 6/7/2018 at 21:35:

derudover har jeg forsøgt at afholde 3 partys nu. 

2 med Rikke petite, som er absolut slank og nu et med bedårende lina. Og til INGEN af de afholdte events er der dukket nogle op. Eller det passer ikke. Til et med Rikke dukkede en sød fyr op som tændte på konceptet og derfor gik i skuffelse igen. 

Så hvad end grunden til ingen kommer er så tvivler jeg på det er pga lina. 

Rigtig god aften til jer alle :wub:

Jeg ville gerne have deltaget i sexparty med dig og lille Rikke, - jeg tror, I to ville være en fræk kombination, - men jeg var desværre forhindret. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
AalborgLook skrev, for 2 timer siden:

Det kan være at prisen er for høj i forhold til hvad man får for pengene. 

En rigtig fornuftig overvejelse. - Og hvordan afgør man så det?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...