hubby 61 Skrevet 2. Juni, 2018 Havde i går en dejlig time med Sif hos Vojensdream. Hun er en rigtig lækker ungpigegodte, velskabt som bare f...... Dejlig bare at se på og røre ved, som hun nyder tydeligt. Hun er omsorgsfuld og meget forstående for, hvad man ønsker. Tak, Sif 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Elprebsi 1792 Skrevet 2. Juni, 2018 Tak for anmeldelsen. Tror jeg vil sætte hende i bogen, omend hun vidst ikke er så ofte i Jylland? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
hubby 61 Skrevet 2. Juni, 2018 Fredag en gang i måneden hos Vojensdream ellers mon Cherie i Kbhvn. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
ppd 7847 Skrevet 2. Juni, 2018 Er det også Sif fra Mon Cherie og Cassiopeia Stats på Østerbro? https://www.mon-cherie.dk/kopi-af-vibe-9 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Sifpigen 326 Skrevet 4. Juni, 2018 Hej søde mænd og især @hubby for den fine anmeldelse Jeg håber du kommer forbi mig igen ! Kys og kram herfra Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg