Hop til indhold

Recommended Posts

Kan nogen hjælpe her - og undskyld hvis jeg poster det forkerte sted.

Hvordan kan det være, at hver gang jeg benytter de nyelige oplagte link her på EG anmeldelser, til sugardaters.dk, så er de døde, eller profilen findes ikke længere på SD, på trods af at linket er oplagt inden for de sidste timer??

Når jeg søger på SD i hele Danmark og alle aldre, er der ikke nogen der har været online i rigtig lang tid, men alligevel kan man læse anmeldelser herinde om nyelige afholdte møder. 

Er der noget jeg gør forkert?

Håber der er en venlig sjæl der kan kaste lidt lys over dette.

På forhånd tak.

Pmax :-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Jorghawk

Måske har de ikke aktivt blokeret netop dig, men opsat søgekriterier, der gør, at du ikke kan se dem. Kan være, at de screener på alder eller vægt

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest 8270
Pmax skrev, for 13 timer siden:

Kan nogen hjælpe her - og undskyld hvis jeg poster det forkerte sted.

Hvordan kan det være, at hver gang jeg benytter de nyelige oplagte link her på EG anmeldelser, til sugardaters.dk, så er de døde, eller profilen findes ikke længere på SD, på trods af at linket er oplagt inden for de sidste timer??

Når jeg søger på SD i hele Danmark og alle aldre, er der ikke nogen der har været online i rigtig lang tid, men alligevel kan man læse anmeldelser herinde om nyelige afholdte møder. 

Er der noget jeg gør forkert?

Håber der er en venlig sjæl der kan kaste lidt lys over dette.

På forhånd tak.

Pmax :-)

Er du betalende medlem på sugardaters.dk ?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej igen.

Tak for svar allesammen.

Problemet er løst. 

Jeg skrev til support, og det viste sig at jeg  havde oprette mig forkert i systemet. Det gjorde at jeg ikke kunne se de profiler  som blev linket til, eller se de profiler jeg søgte på.

- men nu virker det.

God sommer :-)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...