Hop til indhold

Link virker ikke?

Featured Replies

Skrevet

Kan nogen hjælpe her - og undskyld hvis jeg poster det forkerte sted.

Hvordan kan det være, at hver gang jeg benytter de nyelige oplagte link her på EG anmeldelser, til sugardaters.dk, så er de døde, eller profilen findes ikke længere på SD, på trods af at linket er oplagt inden for de sidste timer??

Når jeg søger på SD i hele Danmark og alle aldre, er der ikke nogen der har været online i rigtig lang tid, men alligevel kan man læse anmeldelser herinde om nyelige afholdte møder. 

Er der noget jeg gør forkert?

Håber der er en venlig sjæl der kan kaste lidt lys over dette.

På forhånd tak.

Pmax :-)

Skrevet

Måske har de ikke aktivt blokeret netop dig, men opsat søgekriterier, der gør, at du ikke kan se dem. Kan være, at de screener på alder eller vægt

Skrevet
Pmax skrev, for 13 timer siden:

Kan nogen hjælpe her - og undskyld hvis jeg poster det forkerte sted.

Hvordan kan det være, at hver gang jeg benytter de nyelige oplagte link her på EG anmeldelser, til sugardaters.dk, så er de døde, eller profilen findes ikke længere på SD, på trods af at linket er oplagt inden for de sidste timer??

Når jeg søger på SD i hele Danmark og alle aldre, er der ikke nogen der har været online i rigtig lang tid, men alligevel kan man læse anmeldelser herinde om nyelige afholdte møder. 

Er der noget jeg gør forkert?

Håber der er en venlig sjæl der kan kaste lidt lys over dette.

På forhånd tak.

Pmax :-)

Er du betalende medlem på sugardaters.dk ?

Skrevet

Det kan ikke passe. Der må være noget galt med dine indstillinger. Skriv til sugardaters support og forklar problemet. 

Skrevet
  • Author

Hej igen.

Tak for svar allesammen.

Problemet er løst. 

Jeg skrev til support, og det viste sig at jeg  havde oprette mig forkert i systemet. Det gjorde at jeg ikke kunne se de profiler  som blev linket til, eller se de profiler jeg søgte på.

- men nu virker det.

God sommer :-)

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.