Hop til indhold

Recommended Posts

Guest Nemtøs

Håber  ikke  det  er  mig  du  linker til.  Har  ikke  lavet  sd aftale  i  over  2 år. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Sting222

Ved ikke hvad der er sandt og falsk her, men Weaver har på få dage skrevet om at have besøgt kvinder der bor hhv på Amager og Djursland! Kunne jo nok tænde en rød lampe ...

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Nemtøs
Sting222 skrev, for 8 minutter siden:

Ved ikke hvad der er sandt og falsk her, men Weaver har på få dage skrevet om at have besøgt kvinder der bor hhv på Amager og Djursland! Kunne jo nok tænde en rød lampe ...

Hvis du  er  på  sd  vil  du  så  tjekke  om det link til  min  profil han  linker til?

@weaver kan jo  godt  være  mobil.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Nemtøs skrev, for 18 minutter siden:

Hvis du  er  på  sd  vil  du  så  tjekke  om det link til  min  profil han  linker til?

Linket er til Nemtøs, Sugarbabe, 44 år, Hornslet, Midtjylland. 176 cm, buttet :)

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
slip skrev, Lige nu:

Linket er til Nemtøs, Sugarbabe, 44 år, Hornslet, Midtjylland. 176 cm, buttet :)

Du er åbenbart ikke så nem endda hvis det er 2 år siden :)

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
slip skrev, for 54 minutter siden:

 

Som er online lige nu

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Sting222
Nemtøs skrev, for 20 timer siden:

Håber  ikke  det  er  mig  du  linker til.  Har  ikke  lavet  sd aftale  i  over  2 år. 

Der står følgende i den profil han linker til

Jeg ønsker kun kontakt fra seriøse mænd der er i stand til at overholde en aftale - jeg overholder altid mine aftaler. 

Læs venligst min profiltekst inden du retter henvendelse til mig - jeg sætter pris på en direkte kontakt! 

Fræk tøs er klar til frække oplevelser mod forkælelse. Tøsen har store bryster og en stor god røv - ingen lege kan blive for frække eller vulgære blot vi er enige. 

Forventer du ved hvad du søger herinde - såfremt du tager kontakt til mig ønsker jeg du er konkret i dine ønsker til mig og ved hvordan du vil forkæle mig.

Jeg har ikke stedet og har brug for fuld diskretion.
 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest MushRoom

Umiddelbart ser det ud til at de 2 billeder denne Nemtøs har på sin profil, ligner godt nok den Nemtøs som sidder herinde. Men nu har jeg aldrig mødt hende, så kan ikke bekræftige om det er hende.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...