Hop til indhold

Recommended Posts

:)Hold da op en annonce her. Hun skriver længere oppe i annoncen der for øvrigt er ret lang, at hun er ordblind og fred være med det :) 

Annoncen er til at forstå men hendes prissætning mv. er godt nok alternativ :huh::

BETALER FØR SEX, OG KUN KONTANTER TAK.
OG KUN KONTANTER TAK. 
30 min: 300 kr
60 min: 400 kr
med kondom 30 kr EKSTRA FÅR STORT KONDOM, ALM KONDOM 20 kr 
FISTE OG KUN FISTE: 350 kr
AT FISTE HØRE IKKE MED I DE 30 min
ELLER 60 min, DET KOSTER EKSTRA.
SEX NÅR JEG HAR menstruation: 380 kr
KOMBINERET blowjob/HÅNDJOB
500 kr, DOG UDEN AT JEG SLUGER
ET HURTIG KNALD PÅ 10 min: 200 kr
TAGER KUN I MOD KONTANTER 
JEG TAGER IKKE UD TIL NOGLE

og hun er i det mindste ærlig ;)

Jeg bor rodet så jeg HÅBER SØRME AT MAN LIGE KAN OVERLEVE ET BESØG
nu er det jo ikke min ting man skal besøge det er jo mig, JEG HAR DET TØJ PÅ AT JEG HAR PÅ NÅR MAN BESØGER MIG OG JEG TILBYDER ALSTÅ KUN DET DER STÅR I MIN ANNONCE, JEG HAR HUND SÅ HVIS MAN ER BANGE FOR HUND ELLER HAR ALLERGI OVER FOR HUND SKRIV DET VENLIGST TIL MIG, SÅ PRØVER JEG AT FINDE EN LØSNING, MEN VIL LIGE SKRIVE AT JEG HAR HUNDEHÅR OVER ALT
Kun Mænd Fra 20+ OG KUN DANSKE MÆND

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Når vi siger østpigerne er billige - må "hende her" ski da være fra Vladivostok, eller derude af :P

KF.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Alkoholikeren

Hvis det er sugemissen fra Vanløse, det var hendes kunsternavn i de tidlige 00 er, så er jeg sgu bekymret for at hun ikke er helt rask, i al fald i 2003 besøgte jeg hende og gik efter at have betalt men tog ikke i mod ydelsen. Der lå hundelort over alt i lejligheden og tøj og rod over ert hele samt tydelige spor af manglende  rengøring, jeg lavede en bekymrings indberetning til de sociale myndigheder. For jeg fik ondt af hende. Jeg nævnte dog ikke køb/salgs situationen.

annonceteksten minder meget om sugemissens, dengang.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Alkoholikeren

Tror ikke hun har noget imod tyskere, det er nok nærmere tyrkere arabere og pakistanere hun ikke gider...

Del dette indlæg


Link til indlæg
Alkoholikeren skrev, 1 time siden:

... jeg lavede en bekymrings indberetning til de sociale myndigheder. For jeg fik ondt af hende....

håber du i det mindste fik det bedre, for det er nok tvivlsomt om de sociale myndigheder har bidraget med andet end mer ulykkelighed og besvær for den stakkels pige. De besidder uindskrænket magt, og alle deres fejltagelser havner uværgerligt i skødet på dem de 'hjælper' .... skulle du være uenig, kan du jo kigge deres uddannelses curriculum igennem, så vil du nok sande, at det de er mindst egnet til, er vurdering af andre menneskers liv, endsige tilvejebring "hjælp"

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Sniper123
Helene skrev, for 22 minutter siden:

håber du i det mindste fik det bedre, for det er nok tvivlsomt om de sociale myndigheder har bidraget med andet end mer ulykkelighed og besvær for den stakkels pige. De besidder uindskrænket magt, og alle deres fejltagelser havner uværgerligt i skødet på dem de 'hjælper' .... skulle du være uenig, kan du jo kigge deres uddannelses curriculum igennem, så vil du nok sande, at det de er mindst egnet til, er vurdering af andre menneskers liv, endsige tilvejebring "hjælp"

http://www.lomax.dk/koekken-og-catering/engangsartikler/engangsemballage-2252/stanniol-30-cm-150-m-6100050/?gclid=EAIaIQobChMIivDZ1Yq12wIVCPlRCh1lewm7EAAYAiAAEgKtePD_BwE

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Alkoholikeren
Helene skrev, for 25 minutter siden:

håber du i det mindste fik det bedre, for det er nok tvivlsomt om de sociale myndigheder har bidraget med andet end mer ulykkelighed og besvær for den stakkels pige. De besidder uindskrænket magt, og alle deres fejltagelser havner uværgerligt i skødet på dem de 'hjælper' .... skulle du være uenig, kan du jo kigge deres uddannelses curriculum igennem, så vil du nok sande, at det de er mindst egnet til, er vurdering af andre menneskers liv, endsige tilvejebring "hjælp"

Hmmm ja Helene jeg har erfaringer for at når voksenteamet rykker ud hjælper det, i mine unge studieår var jeg vicevært der hvor jeg havde en ejerlejlighed ogi ejendommen boede der en dame, og lejligheden vat fyldt med skraldeposer jeg indberettede forholdet til de sociale myndigheder der så tog kontakt med hende og hun fik hjælp med sin tilstand og fik fyldt  en 40 fod affalds container med poser, m.a.o. tømt sin lejlighed gjort rent. 

Mange gange er det en midlertidig tilstand psykisk der gør at mennesker bor i en svinesti. 

De sociale myndighedspersoner jeg tror du tænker på er nok i Jobcentret, og detver en helt anden sag....mage til manglende kompetence skal man lede efter...længe 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Enzo L'uri

Der er sikkert bred enighed om at det er en trist annonce,men i ny og næ glemmer vi at det er hverdagskost for mange af gadepigerne på Vesterbro:huh:

Enzo.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Alkoholikeren
Enzo L'uri skrev, for 6 minutter siden:

Der er sikkert bred enighed om at det er en trist annonce,men i ny og næ glemmer vi at det er hverdagskost for mange af gadepigerne på Vesterbro:huh:

Enzo.

Meget enig, derfor jeg ikke frekventerer gade damerne...

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...