Hop til indhold
Bondageguy36

Nati & Patricia i Århus bestemt godkendt :)

Recommended Posts

Nati hende kendte jeg jo i forvejen, har aflagt hende 2 visit med stor succes, hun er virkelig en sød og nærværende pige. 100 % tilstede. 

Så tænkte at veninden også skulle prøves :))) man er vel en gammel gris... 

nå men altså, det endte jo med en tur hos patricia, som er en pige i start 40, erne og 100 % hende på billeder, tog 30 min med superfransk. 

Hendes service og færdigheder er lige så gode som Nati,s og der er ingen tvivl om at hun gør ikke dette job af nød, men simpelthen af lyst, det mærker man. Lidt til den gode side, men hvis man kan li det, er det rigtig godt, store babelutter, og overordnet set en rigtig god oplevelse. De holder til i huset i Holme, som altid er pænt og rent, og hvor jeg kan gå diskret og ubemærket ind og ud, det passer mig fint. 

Kommer jeg igen, ja det gør jeg sku. 

 

Go weekend folkens :)))

 

https://annoncelight.dk/search/patricia?region=DK&type=any

Del dette indlæg


Link til indlæg
dickens skrev, for 29 minutter siden:

Er det mor og datter?

Har faktisk lige spurgt nati om det er hendes mor. Det er det, men det er sku svært at tro:D

Del dette indlæg


Link til indlæg

ved et besøg hvis Nati mødte jeg Patricia udenfor, med en smøg, så hun er nok ryger.

Nati var iøvrigt noget større end billederne, service OK - men ikke prangende (eller også var vores kemi bare ikke tilstede)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...