Hop til indhold
Guest Milf GFE

Tucan club i aften...

Recommended Posts

Guest Milf GFE

... hejsa, overvejer, om jeg mon skulle tage på Tucan Club i aften. De har tema Ibiza Night, og man kan medbringe 'en god bøf' og grille fra kl. 19.30.

Jeg vil ikke møde ind som GP, men bare som mig... 

Har aldrig været der. Lyder til at være et fedt sted. Er blevet inviteret indtil flere gange gennem årene, men har ikke turdet. Måske jeg er klar nu. Men hvad er fordelene kontra ulemperne ved at møde op som single pige...? Vil måske være mere tryg ved at ha' en kavaler ved hånden - om ikke andet for at ha en at spise sammen med og ligesom finde sig til rette. Hvis jeg får overtalt mig selv, så vil jeg helt sikkert møde ind, så jeg kan nå spisning og rundvisning kl. 20.

Hvad er jeres erfaringer med dette sted? Og hvad er entreprisen? Den fremgår ikke af deres hjemmeside.

De bedste (nysgerrige) hilsner

Mila

Del dette indlæg

Link til indlæg

Der er flere fordele ved tucan. Det er lige så meget en weelness club. Og folk er rigtig søde der nede og som single kvinde kan få det du vil have. Det er bare at tage afsted. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Det er bare at komme afsted - Det er et afslappende lækkert sted og der er gode muligheder fir en fræk aften. 

Jeg vil dog ikke vælge en par og singlekvinder aften - simpelthen fordi der sker for lidt ;-)... Jeg ved godt at du så de andre aftener må leve med tilbud fra singlemænd (de er mere direkte). Par leder efter kvinder til trekant eller har ofte lavet aftaler i forvejen. 

Vælg en HC aften hvor forhængene er fra så du kan kigge på andre og hvor der er en del mere action på de store madrasser (altså mere at kigge på). 

Tag evt. En fyr med der kender det og som kan vise dig rundt. Jeg melder mig selvfølgelig frivilligt ;-). (Skriv gerne hvis jeg skal sende PB)

Del dette indlæg

Link til indlæg

super hyggelig og lækker klub. Har desværre kun været der en enkelt gang. Har lidt det samme problem som dig, vil gerne have en med ellers synes jeg hurtigt det kommer til at virke som om man er desperat :P

Del dette indlæg

Link til indlæg
Therese skrev, for 2 minutter siden:

super hyggelig og lækker klub. Har desværre kun været der en enkelt gang. Har lidt det samme problem som dig, vil gerne have en med ellers synes jeg hurtigt det kommer til at virke som om man er desperat :P

Du siger bare til ;-)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hej Therese

Som kvinde så tænker jeg ikke du får prædikatet desperat - det er vist mest mænd (derfor jeg ikke tager derned alene). 

Det er nok mere mændene der ser dig som “bytte” :-). Ej det er ikke slemt men du må nok sige nej tak et par gange. 

Jeg leder selv efter en (eller flere) at tage derned med da jeg synes det er et spændende sted. Tænker da vi kan finde ud af at have en lækker aften (uden forventning om at vi skal lave noget sammen). 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...