indokarami 492 Skrevet 2. Juni, 2018 "Browjob".......... eyebrows? Er det der, hvor hun gnider sit øjenbryn op og ned ad mandens lem?? Desuden en del slå-/stave-/oversættelsesfejl Særligt overskydende eller malplacerede r'er.................. "Dirskert sted"..... "slank kropper"....... "brune øjner"......... "vil får dig".......... Eller så mangler de............ "sex flere Stillinge"............ "Hvis jeg ikke svar...." "...med det sammen" - sammen med hvem? "...så er det fordi jeg optager" - laver du film? Optager du lydklip? Jeg vil vide det "Ring 15 min før du kom"........... øhhh.... hvis jeg så køber ½ time med dig, skal jeg så ringe, når vi er halvvejs? "Jeg taler dansk" - måske, men at lave en annonce er ikke din stærke side Sjusk! 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
anmelder 859 Skrevet 2. Juni, 2018 Har du hørt om google translate?. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
AalborgLook 5182 Skrevet 2. Juni, 2018 Der vist nogen der trænger til at få taget trykket eller er det bare sommervarmen? 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Krølle Bølle Jr. 2258 Skrevet 2. Juni, 2018 Det eneste positive jeg kan sige her er: Jeg hedder Krølle Bølle Jr. Men det er jo nok også negativt for andre. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
indokarami 492 Skrevet 3. Juni, 2018 anmelder skrev, for 19 timer siden: Har du hørt om google translate?. Jeps, men det kan ikke være det alene her.... browjob.... den tænker jeg ikke kommer fra Google Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg