Hop til indhold
p.larsen

Vietnam/Phu Quoc

Recommended Posts

Hej. Jeg er en familiefar som efterhånden mange gange har været på ferie i Thailand med familien. En vigtig del under Thailand ferierne er turene til div massører med efterfølgende happy ending - det skal lige siges at min kone tror det er ganske alm massage jeg får, så det foregår i det skjulte og der er derfor ikke mulighed for at besøge bordeller. Men nu til spørgsmålet. Nu overvejer vi (min familie og jeg) istedet for ferie til Thailand at tage til Vietnam nærmere betegnet Phu Quoc. Men hvad er der af muligheder for massage med happy ending i Vietnam/Phu Quoc. Er der nogen som har erfaringer der fra og som vil dele dem?

Pft.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Alkoholikeren

I Vetenam er det forbudt at der er penge for sex gælder også et uskyldigt handjob, på ferien i Vietnam ville jeg “nøjes” med konen...vær meget opmærksom på hvad du har med af medicin. Pas rigtig godt på at ikke kommer i kontakt med politiet, det er som alle andre kommunistiske lande ulogisk, uforudsigeligt og korrup land, men også et skønt land og befolkningen er meget gæstfri og man kan komme tæt på som single mand fra det rige hvide nord, og man besøger en lille landsby og spørger hvor man kan betale for overnatning.  Jeg var der i 90 erne det kan have ændret sig..

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg ville også glemme alt om sex og massage, og så bare nyde landet som det er. Alkoholikeren har i det store hele ret i overstående.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg synes, at lige så snart man træder ud af flyveren i Vietnam, tænker man at politiet eller andre myndigheder ønsker man ikke at risikere at komme i kontakt med på ferien. Ikke at de er ubehagelige når de står der i deres uniformer, men de indgyder dog en vis respekt.

Jeg tror dog der er en del flere turister i Vietnam i dag, til at 90'er oplevelser kan bruges til det store (andet end at drømme sig tilbage til fortiden).

Jeg har så ikke været det pågældende sted. Men tag at nyd strandene, vandet og slap af i stedet. Brug pengene på billig mad på fortovet, fremfor standardiserede restauranter (måske stedet dog er så turistet at maden ikke er så billig igen). Et glas drikkelse med sugar cane (sukkerrør) bør koste 10.000 dong / små 3 kr. (det gør det i Hanoi, hvis de ikke prøver at snyde dig til at betale 15.000).

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det kan godt lade sig gøre. Jeg har fundet massagesteder i både Saigon og Da Nang som tilbyder det du efterspørger.
Du er nødt til at gøre lidt forberedende undersøgelser af de forskellige massagesteder. Men det er til at finde.

Dog tilslutter jeg mig de andre i denne råd, og råder dig til at lade være.

Redigeret af narpy

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...