Hop til indhold
Miza

Ændring af profiltekst

Recommended Posts

Som mange er jeg sikkert ved har jeg været inaktiv et stykke tid. Nu vil jeg så gerne starte op igen og selvfølgelig ændre min profiltekst.

Men alle forsøg på at gemme den nye tekst, selv en kort tekst under 500 tegn er forgæves. Jeg har kontaktet supporten kl 13.04 i dag men indtil nu uden held.

Måske kan andre hjælpe mig?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Miza, er du betalende annoncør? Hvis ikke, så er der en masse begrænsninger og din tekst skal godkendes forinden. :) 

Måske kan du drage nytte af denne tråd? Ellers prøv at skriv til @Maya Kathrine.

 

Redigeret af Iscenesat Virkelighed

Del dette indlæg


Link til indlæg

Tak den vil jeg prøve at læse. Som jeg forstår det er det Maya Kathrine der svarer på [email protected] men hun var nok allerede gået på weekend i går middags da jeg skrev.

Og ja jeg ved godt der er en masse begrænsninger, men jeg kan ikke engang komme til at trykke “gem”. Knappen reagerer simpelthen ikke. Og det er da med stor sandsynlighed fordi jeg ikke er betalende pt, men det er da stadig en fejl i systemet.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Maya Kathrine

Det er ikke mig der svarer direkte på [email protected]. Alle spørgsmål af teknisk karakter bliver dog videresendt til mig, når de registreres som sådan.

@Miza Jeg tror du har skrevet nogle tegn i din tekst som systemet ikke accepterer. Prøv lige at skrive en helt simpel kort tekst på måske 5 ord og se om du kan gemme den uden problemer. Hvis så, så tror jeg at ud har nogle emoticons/smileys der giver problemer. Fjern dem alle. Det er selvfølgelig en fejl hvis vi ikke kommer med en ordentlig fejlmeddelelse om dette. Hvis det stadig giver problemer så send mig lige teksten på [email protected]

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Maya Kathrine

Dejligt at høre. <3 Jeg skal selvfølgelig nok kigge på det på et tidspunkt.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...