Hop til indhold
BillyHill

Respekt til pigerne der arbejder i disse varme dage

Recommended Posts

Hatten af for de piger, der arbejder indenfor i store og små, ventilerede og lumre lokaler! Det er synd at gå glip af den dejlige sol men I stiller alligevel op. Respekt herfra!

Del dette indlæg

Link til indlæg

Mange tak :D

Men jeg som de fleste andre mennesker bliver da våd og kåd af dette lækre vejr. Så hvorfor blive hjemme når man kan nyde tilværelsen med jer :wub:

god solskinsdag til dig <3

Del dette indlæg

Link til indlæg

Så sandt som det er sagt :)

Har selv lige sendt en svedig ung gæst afsted efter lige lidt over en times sjov. Selvom der var gennemtræk og lyden af østersøens bølger gav os selskab fra stranden, var det som i en bageovn og han fik godt nok kam til sit hår Men det var ham selv der ville :P og ham selv der gik som et stempel fra start til slut. Intet under man kommer til at svede så det driver....:P

Efter en kold skyller, en snak om strand og bølger bestemte han sig også for at smutte ned på stranden nedenfor for at blive kølet yderligere ned inden han skulle hjem. OG for som han sagde "se på damer" :razz:

Redigeret af DK fyr 34

Del dette indlæg

Link til indlæg
kvinde 1966 skrev, for 3 minutter siden:

Det er os varmt her, men nogen har jo lysten til massage alligevel... En blæser ka gøre lidt.. :) 

Jeg bliver altid tændt på et blæs i varmen. :p

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hvorfor har Inger Støjberg snakkede noget om det, varme om lumre lokale det er da farligt for Danmarks sikkerhed. 

Hvor bliver den diskussion af 

men ja respekt også herfra.:)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hatten af for de arbejdsomme mænd, der knokler rundt oven på de svedige kvinder. Respekt herfra. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Midtj skrev, for 2 minutter siden:

Hatten af for de arbejdsomme mænd, der knokler rundt oven på de svedige kvinder. Respekt herfra. 

Ha! Ja, jeg var altid meget imponeret, de gange jeg lå nøgen og klistret til en lædersofa, og der rent faktisk dukkede nogen op, der gad at bevæge sig! :D 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Nikita Darling skrev, for 14 minutter siden:

Ha! Ja, jeg var altid meget imponeret, de gange jeg lå nøgen og klistret til en lædersofa, og der rent faktisk dukkede nogen op, der gad at bevæge sig! :D 

Åhh, fik lige et dejligt syn på nethinden. TAK!

Og der er intet som en dejlig nøgen kvinde til at fremme blodcirkulation og transpiration....det virker afkølende

Del dette indlæg

Link til indlæg
Oldtimer skrev, for 3 minutter siden:

....det virker afkølende

Fnis, det var bestemt ikke det indtryk, som jeg fik - det var jo en ren glidebane af sved i sådan en hede, og jeg kørte totalt wet-look! Men du er sød :D;) 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest FrokostUartig

Det handler vel bare om at have et sted med godt indeklima... ;-) og tage resten i brusebadet under svalere temperaturer... 

Elsker dog den danske sommer, for pokker den gør mig liderlig.. hurra for mænd og pik og sex og frækheder i VARMEN !

Del dette indlæg

Link til indlæg
kvinde 1966 skrev, for 2 timer siden:

Det er os varmt her, men nogen har jo lysten til massage alligevel... En blæser ka gøre lidt.. :) 

Et godt blæs kan man vel altid klare :ph34r:

Del dette indlæg

Link til indlæg
kvinde 1966 skrev, Lige nu:

Jo men tænker ikk man får det mindre varmt.... :lol:

Fordelen er at man som mand jo bare kan lave søstjernen :P

Del dette indlæg

Link til indlæg
Oldtimer skrev, for 1 time siden:

Åhh, fik lige et dejligt syn på nethinden. TAK!

Husker du Nikitas Selfies? 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Aarhuselsker
Butch skrev, for 46 minutter siden:

Et godt blæs kan man vel altid klare :ph34r:

Du har en krøllet hjerne. Ja det er da det du har :geek:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Aarhuselsker
Midtj skrev, for 3 minutter siden:

Nå så fik jeg lige stritterdiller

Del dette indlæg

Link til indlæg
Aarhuselsker skrev, for 1 time siden:

Du har en krøllet hjerne. Ja det er da det du har :geek:

Ja den er lidt ligesom det lagen der ligger tilbage når hende den søde har haft det sjovt med mig :ph34r:

Krøllet og beskidt B)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Midtj skrev, for 3 timer siden:

Hvem kan glemme dem, men husker tydeligere Nikita siddende overskrævs på mig. (uh, det blev lidt vulgært..er lidt halvsnaldret, undskyld)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Butch skrev, for 12 timer siden:

Hvad? Hvor!?........ B)

For nogle år siden delte Nikita nogle selfies herinde. Specielt en grynet billede af hendes popo skabte en del begejstring. Billedet fik i folkemunde navnet Nikitas Selfie. 

Redigeret af Midtj

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...