BillyHill 46 Skrevet 1. Juni, 2018 Hatten af for de piger, der arbejder indenfor i store og små, ventilerede og lumre lokaler! Det er synd at gå glip af den dejlige sol men I stiller alligevel op. Respekt herfra! 4 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest mature man Skrevet 1. Juni, 2018 Der er intet som duften af en svedig kvinde Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Frække Tanja 3635 Skrevet 1. Juni, 2018 Mange tak Men jeg som de fleste andre mennesker bliver da våd og kåd af dette lækre vejr. Så hvorfor blive hjemme når man kan nyde tilværelsen med jer god solskinsdag til dig 6 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
DK fyr 34 4439 Skrevet 1. Juni, 2018 (edited) Så sandt som det er sagt Har selv lige sendt en svedig ung gæst afsted efter lige lidt over en times sjov. Selvom der var gennemtræk og lyden af østersøens bølger gav os selskab fra stranden, var det som i en bageovn og han fik godt nok kam til sit hår Men det var ham selv der ville og ham selv der gik som et stempel fra start til slut. Intet under man kommer til at svede så det driver.... Efter en kold skyller, en snak om strand og bølger bestemte han sig også for at smutte ned på stranden nedenfor for at blive kølet yderligere ned inden han skulle hjem. OG for som han sagde "se på damer" Redigeret 1. Juni, 2018 af DK fyr 34 4 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
kvinde 1966 1286 Skrevet 1. Juni, 2018 Det er os varmt her, men nogen har jo lysten til massage alligevel... En blæser ka gøre lidt.. 2 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
NoobGPexplorer 1108 Skrevet 1. Juni, 2018 kvinde 1966 skrev, for 3 minutter siden: Det er os varmt her, men nogen har jo lysten til massage alligevel... En blæser ka gøre lidt.. Jeg bliver altid tændt på et blæs i varmen. :p 1 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
AlfaN 2236 Skrevet 1. Juni, 2018 I det mindste får de lov at arbejde uden tøj 1 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
kvinde 1966 1286 Skrevet 1. Juni, 2018 NoobGPexplorer skrev, for 6 minutter siden: Jeg bliver altid tændt på et blæs i varmen. :p Ja der sker noget med en i den varme... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Romantikeren 1263 Skrevet 1. Juni, 2018 Hvorfor har Inger Støjberg snakkede noget om det, varme om lumre lokale det er da farligt for Danmarks sikkerhed. Hvor bliver den diskussion af men ja respekt også herfra. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Midtj 5852 Skrevet 1. Juni, 2018 Hatten af for de arbejdsomme mænd, der knokler rundt oven på de svedige kvinder. Respekt herfra. 1 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Nikita Darling 11509 Skrevet 1. Juni, 2018 Midtj skrev, for 2 minutter siden: Hatten af for de arbejdsomme mænd, der knokler rundt oven på de svedige kvinder. Respekt herfra. Ha! Ja, jeg var altid meget imponeret, de gange jeg lå nøgen og klistret til en lædersofa, og der rent faktisk dukkede nogen op, der gad at bevæge sig! 2 4 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Oldtimer 4625 Skrevet 1. Juni, 2018 Nikita Darling skrev, for 14 minutter siden: Ha! Ja, jeg var altid meget imponeret, de gange jeg lå nøgen og klistret til en lædersofa, og der rent faktisk dukkede nogen op, der gad at bevæge sig! Åhh, fik lige et dejligt syn på nethinden. TAK! Og der er intet som en dejlig nøgen kvinde til at fremme blodcirkulation og transpiration....det virker afkølende 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Nikita Darling 11509 Skrevet 1. Juni, 2018 Oldtimer skrev, for 3 minutter siden: ....det virker afkølende Fnis, det var bestemt ikke det indtryk, som jeg fik - det var jo en ren glidebane af sved i sådan en hede, og jeg kørte totalt wet-look! Men du er sød 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest FrokostUartig Skrevet 1. Juni, 2018 Det handler vel bare om at have et sted med godt indeklima... og tage resten i brusebadet under svalere temperaturer... Elsker dog den danske sommer, for pokker den gør mig liderlig.. hurra for mænd og pik og sex og frækheder i VARMEN ! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Butch 5198 Skrevet 1. Juni, 2018 kvinde 1966 skrev, for 2 timer siden: Det er os varmt her, men nogen har jo lysten til massage alligevel... En blæser ka gøre lidt.. Et godt blæs kan man vel altid klare 1 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
kvinde 1966 1286 Skrevet 1. Juni, 2018 Butch skrev, for 1 minut siden: Et godt blæs kan man vel altid klare Jo men tænker ikk man får det mindre varmt.... 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Butch 5198 Skrevet 1. Juni, 2018 kvinde 1966 skrev, Lige nu: Jo men tænker ikk man får det mindre varmt.... Fordelen er at man som mand jo bare kan lave søstjernen 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
kvinde 1966 1286 Skrevet 1. Juni, 2018 Butch skrev, for 1 minut siden: Fordelen er at man som mand jo bare kan lave søstjernen Rigtigt... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Midtj 5852 Skrevet 1. Juni, 2018 Oldtimer skrev, for 1 time siden: Åhh, fik lige et dejligt syn på nethinden. TAK! Husker du Nikitas Selfies? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Aarhuselsker Skrevet 1. Juni, 2018 Butch skrev, for 46 minutter siden: Et godt blæs kan man vel altid klare Du har en krøllet hjerne. Ja det er da det du har Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Aarhuselsker Skrevet 1. Juni, 2018 Midtj skrev, for 3 minutter siden: Husker du Nikitas Selfies? Nå så fik jeg lige stritterdiller Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Butch 5198 Skrevet 1. Juni, 2018 Midtj skrev, for 1 time siden: Husker du Nikitas Selfies? Hvad? Hvor!?........ Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Butch 5198 Skrevet 1. Juni, 2018 Aarhuselsker skrev, for 1 time siden: Du har en krøllet hjerne. Ja det er da det du har Ja den er lidt ligesom det lagen der ligger tilbage når hende den søde har haft det sjovt med mig Krøllet og beskidt 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Oldtimer 4625 Skrevet 1. Juni, 2018 Midtj skrev, for 3 timer siden: Husker du Nikitas Selfies? Hvem kan glemme dem, men husker tydeligere Nikita siddende overskrævs på mig. (uh, det blev lidt vulgært..er lidt halvsnaldret, undskyld) 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Midtj 5852 Skrevet 2. Juni, 2018 (edited) Butch skrev, for 12 timer siden: Hvad? Hvor!?........ For nogle år siden delte Nikita nogle selfies herinde. Specielt en grynet billede af hendes popo skabte en del begejstring. Billedet fik i folkemunde navnet Nikitas Selfie. Redigeret 2. Juni, 2018 af Midtj Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg