Hop til indhold
marcellino

NEW AALBORG SWEET ALISE .... lidt lunken oplevelse

Recommended Posts

Faldt for den smukke skikkelse på billederne og tænkte at det jo måske var fake (som ofte) og besluttede så alligevel at kigge forbi.

Vi lavede en aftale og vupti da jeg stod hos hende fik vi på plads hvad mine ønsker var. Jeg bestilte 30 min - megafransk+sex -

Hun var vældig sød og serviceminded - men jeg havde hurtigt associationen til mit sidste tandlægebesøg hvor jeg blev modtaget af klinikassistenten. :)

(om det er pigen på billederne ... jeg er ikke sikker) ... Hun var køn og vi kælede lidt til opvarmning (hun drejede hovedet da jeg ville kysse - nåh ja - havde glemt at det var ekstra 100 for det) nåh pyt -

Hun nød at jeg slikkede hende og hun lagde armene op over hovedet i nydelse ... lækkert tænkte jeg, vi gir den sgu gas - det skal nok bli godt ... indtil jeg opdagede at hun bare rakte ud efter gummi og vådservietter :) .. så hun løftede mit hoved væk og fluks havde jeg (næsten) en vådserviet i munden i stedet for ... Jeg vendte mig rundt og så begyndte hun at arbejde med fyren.. Og arbejde er det rette ord for jeg ska da lige love hun moslede løs ..... (jeg lukkede øjnene og forsøgte at fjerne mine indre billeder af sidst jeg pumpede en fodbold op med håndkraft)... hun holdt lidt inde og slikkede,, og fryden bredte sig for hendes tunge kunne nogle ting ... (det var bedre tænkte jeg) ... men SÅ gik hånden i gang igen ... (tanker om medisterpølse der skulle fordeles i tarmen poppede op ) ... det stak helt af og gassen gik helt af .... Jeg forsøgte at sige at hun skulle være mere blid og intim osv. men nix - hun nikkede og pumpede endnu mere - nu var der intet der kunne reddes ... og efter 5 min mere stoppede jeg hende ... Hun smilede til mig (og var forstående på samme måde som førnævnte klinikassistent efter endt fyldning af en hjørnetand) så jeg daffede skuffet afsted ... og var lidt forvirret over hvordan det kunne vende og gå så galt .... for hun var skøn nok og almindelig flink at tale med...... men ærligt - hun var total uden indlevelse og almindelig kvindelig erotisk sans ... så der bliver ingen gentagelse .. (og jeg spurgte ikke til om jeg fik pengene retur for manglende megafransk ;) ) ... nåh ja tænkte jeg - jeg kan sgu da bare lære at lade være at være "første gangs" for brødrene ... men vi er jo nødt til at udvide vores kendskab ikk.

https://annoncelight.dk/showad/229670

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...