Guest Randersand Skrevet 31. Maj, 2018 Findes det her? Måske ligefrem hos nogen der ved hvad det drejer sig om, for det er ikke bare at pumpe en finger op i endetarmen. De steder jeg har spurgt, ser de ud som et stort spørgsmålstegn https://www.thaimassageroskilde.dk/prostata-massage/ Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Buttman76 578 Skrevet 1. Juni, 2018 (edited) Randersand skrev, for 8 timer siden: Findes det her? Måske ligefrem hos nogen der ved hvad det drejer sig om, for det er ikke bare at pumpe en finger op i endetarmen. De steder jeg har spurgt, ser de ud som et stort spørgsmålstegn https://www.thaimassageroskilde.dk/prostata-massage/ https://www.eroguide.dk/forum/profile/11661-q-45-massoer-randers/ Hun tilbyder lidt af hvert og hun er dygtig med fingrene . En anden er kat thai massage. Hun går til den. Sidste bud er liderlige line fra pigkollegiet på laksegade i Randers. Hun kan malke dig bedre end nogen anden Redigeret 1. Juni, 2018 af Buttman76 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
jenslillemandhansenv2 881 Skrevet 1. Juni, 2018 Måske Kat: Kat Thai Massage Vester Kirkestræde 2 8900 Randers C 50 21 50 22 Meget sød, som i rigtig meget, alt kan fås -anal til hende. Hun giver dig gerne en finger i røven + et super sut, sluger ikke hvilket jeg personligt heller ikke synes hun skal, bare min mening. Har du mulighed for at tage til Århus vil jeg anbefale Nina, Marselisborg Allé (kan ikke lige finde hendes tlf. nummer) hun giver en gude massage + prostata massage + hj+bl. Hun ved sku hvad det er med prostata handler om. Du kan godt få FP men prøv at "nøjes" med massage og hj. God week-end. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Aarhuselsker Skrevet 1. Juni, 2018 jenslillemandhansenv2 skrev, for 1 minut siden: Har du mulighed for at tage til Århus vil jeg anbefale Nina, Marselisborg Allé (kan ikke lige finde hendes tlf. nummer) hun giver en gude massage + prostata massage + hj+bl. Hun ved sku hvad det er med prostata handler om. Du kan godt få FP men prøv at "nøjes" med massage og hj. God week-end. Nummeret finder på på Thaikortet. Følg linket i min signatur Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Buttman76 578 Skrevet 1. Juni, 2018 jenslillemandhansenv2 skrev, for 40 minutter siden: Måske Kat: Kat Thai Massage Vester Kirkestræde 2 8900 Randers C 50 21 50 22 Meget sød, som i rigtig meget, alt kan fås -anal til hende. Hun giver dig gerne en finger i røven + et super sut, sluger ikke hvilket jeg personligt heller ikke synes hun skal, bare min mening. Har du mulighed for at tage til Århus vil jeg anbefale Nina, Marselisborg Allé (kan ikke lige finde hendes tlf. nummer) hun giver en gude massage + prostata massage + hj+bl. Hun ved sku hvad det er med prostata handler om. Du kan godt få FP men prøv at "nøjes" med massage og hj. God week-end. Kat modtager også anal. Måske ikke til alle, men jeg har været inde i hendes varme mås Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Randersand Skrevet 5. Juni, 2018 jenslillemandhansenv2 skrev, den 1/6/2018 at 10:54: Måske Kat Kat lignede også et stort spørgsmålstegn, da jeg i sin tid spurgte hende. Så hende ville jeg nok strege af listen. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg