Hop til indhold
Guest Randersand

Prostatamassage, Randers?

Recommended Posts

Randersand skrev, for 8 timer siden:

Findes det her? Måske ligefrem hos nogen der ved hvad det drejer sig om, for det er ikke bare at pumpe en finger op i endetarmen.

De steder jeg har spurgt, ser de ud som et stort spørgsmålstegn

https://www.thaimassageroskilde.dk/prostata-massage/

 

https://www.eroguide.dk/forum/profile/11661-q-45-massoer-randers/

Hun tilbyder lidt af hvert og hun er dygtig med fingrene :D

En anden er kat thai massage. Hun går til den. 

Sidste bud er liderlige line fra pigkollegiet på laksegade i Randers. Hun kan malke dig bedre end nogen anden :P

Redigeret af Buttman76

Del dette indlæg


Link til indlæg

Måske Kat:

Kat Thai Massage
Vester Kirkestræde 2
8900 Randers C
 
Meget sød, som i rigtig meget, alt kan fås -anal til hende. Hun giver dig gerne en finger i røven + et super sut, sluger ikke hvilket jeg personligt heller ikke synes hun skal, bare min mening.
 
Har du mulighed for at tage til Århus vil jeg anbefale Nina, Marselisborg Allé (kan ikke lige finde hendes tlf. nummer) hun giver en gude massage + prostata massage + hj+bl. Hun ved sku hvad det er med prostata handler om. Du kan godt få FP men prøv at "nøjes" med massage og hj.
 
God week-end.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Aarhuselsker
jenslillemandhansenv2 skrev, for 1 minut siden:

 

 
Har du mulighed for at tage til Århus vil jeg anbefale Nina, Marselisborg Allé (kan ikke lige finde hendes tlf. nummer) hun giver en gude massage + prostata massage + hj+bl. Hun ved sku hvad det er med prostata handler om. Du kan godt få FP men prøv at "nøjes" med massage og hj.
 
God week-end.
 

Nummeret finder på på Thaikortet. Følg linket i min signatur :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
jenslillemandhansenv2 skrev, for 40 minutter siden:

Måske Kat:

Kat Thai Massage
Vester Kirkestræde 2
8900 Randers C
 
Meget sød, som i rigtig meget, alt kan fås -anal til hende. Hun giver dig gerne en finger i røven + et super sut, sluger ikke hvilket jeg personligt heller ikke synes hun skal, bare min mening.
 
Har du mulighed for at tage til Århus vil jeg anbefale Nina, Marselisborg Allé (kan ikke lige finde hendes tlf. nummer) hun giver en gude massage + prostata massage + hj+bl. Hun ved sku hvad det er med prostata handler om. Du kan godt få FP men prøv at "nøjes" med massage og hj.
 
God week-end.
 
Kat modtager også anal. Måske ikke til alle, men jeg har været inde i hendes varme mås ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Randersand
jenslillemandhansenv2 skrev, den 1/6/2018 at 10:54:

Måske Kat

Kat lignede også et stort spørgsmålstegn, da jeg i sin tid spurgte hende. Så hende ville jeg nok strege af listen.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...