Hop til indhold
MikeVest

Kayly Vejle - once you tried.....

Recommended Posts

Endnu en forrygende omgang hos Kayly, man finder simpelthen ikke en meget bedre massage i Vejle hvis du spørger mig. 

Så da jeg en dag for nyligt kørte forbi Kayly's lille butik blev jeg nød til at gøre et hold, ikke mindst fordi jeg var ved at være lidt tyk bag ørene ;-)

Hun havde dog en anden lidt yngre model der nok også så rigtig sød ud, men jeg ville nu alligevel hellere have en time med Kayly, ikke mindst pga. hendes fantastiske personlighed som man i min smag kun kan elske.

Vi lagde ud med et super lækkert BJ med afslutning ud over hendes gode gode store bryster. Hun kan bare nogle trick i den afdeling der gør mig helt kåd :-) Derefter en gang massage som ikke bare er en gang olie plaskeri som man ellers får nogle andre steder her i Vejle.

Afslutningsvis sluttede vi af med den helt store omgang, og til det må jeg bare sige at jeg syntes ikke at det bliver meget bedre når man gir den i doggy og har udsyn til alle hendes herligheder i det kæmpe spejl på væggen

Så hvis det ikke var fordi jeg helst ville have hende for mig selv så ville jeg udelukkende give hende 12 taller på alle punkter

Link: https://annoncelight.dk/showad/180126

Redigeret af MikeVest

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg giver dig fuldstændig ret, hun er sgu en oplevelse i sig selv. 

Man går aldrig galt i byen med at få et godt kayly blow, mens hun leger med sine hænder alle de gode steder. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Tak for anmeldelse - hun er vist et besøg værd....;)

Lige et spørgsmål:
Har Kayly huseret i de gode dage på kalkbrænderivej.??

Jeg synes hendes ansigt minder mig om en pige som virkelig gav den gas der............. 

Hvis det er hende, så starter jeg bilen nu..............hun er nemlig super dejlig.

** Tja. og hvis det ikke er - så tror jeg nu stadig at Kayly skal have et besøg.

God sommer.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Professoren
Elprebsi skrev, for 44 minutter siden:

Glemte at spørge, tilbyder hun megafransk?

...det gør hun - godt!

Del dette indlæg


Link til indlæg
Professoren skrev, for 1 minut siden:

...det gør hun - godt!

Fedt - hun er i bogen :-) er hun permanent bosiddende, eller er det en man skal haste afsted til? Der er alt for mange piger på min liste til en månedsløn :-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Professoren
Elprebsi skrev, for 3 timer siden:

Fedt - hun er i bogen :-) er hun permanent bosiddende, eller er det en man skal haste afsted til? Der er alt for mange piger på min liste til en månedsløn :-)

Hun er en af de faste piger - tænker det er 4-5 år siden jeg mødte hende første gang.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
NoobGPexplorer skrev, for 13 timer siden:

Kayly er blow ekspert. Værd at køre efter!

Jeg forstår ikke hvis man nu kan få fp for en tusse. Så er prisen da sat gevaldigt ned. 

 

Synes nu også at huske at prisen var højere før men måske vi er nogen der er for dårlige til at prutte om prisen

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest keep it simpel
lhrn skrev, for 31 minutter siden:

Synes nu også at huske at prisen var højere før men måske vi er nogen der er for dårlige til at prutte om prisen

Jeg har også altid holdt mig væk fra hende, da de beløb i har skrevet var alt for meget når man tænker på det gode udvalg der ellers er i byen :-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
lhrn skrev, for 4 timer siden:

Synes nu også at huske at prisen var højere før men måske vi er nogen der er for dårlige til at prutte om prisen

Du har nok ret. Jeg kan heller ikke få mig selv til at prutte om prisen. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Professoren
NoobGPexplorer skrev, for 53 minutter siden:

Du har nok ret. Jeg kan heller ikke få mig selv til at prutte om prisen. 

Nu er der jo også noget der hedder "valuta for pengene" :D Jeg har stor glæde af at vende tilbage til en pige, der sidst vi mødtes fik 200 oveni efter en dejlig oplevelse. Giver som regel pote på oplevelseskontoen...

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Kayly er der fast. Det er hendes biks. 

Der er en del snak om penge her i tråden. Og jeg har også oplevet at Kayly er dyrere end de andre steder i Vejle. Og jeg kommer gerne igen der alligevel.

Man bør unde sig selv en enkelt tur der. 

Ingen (meget få) kan give et blowjob som Kayly. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Kender ikke Kayly, men kan tilslutte mig ide'en om at komme igen hvis man er godt tilfreds - og hellere give lidt mere for en god oplevelse end lidt mindre for noget man egentlig bliver skuffet over.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg kan 100% tilslutte mig de gode kommentarer mht. Mega fransk.

jeg har et bud på hvordan hun har udviklet hendes teknik.... hun kan tale Hollandsk og det er lidt som om folk taler med en kartoffel i munden :D :lol: :P

Og så er hun mega god til bare at fortsætte vildt længe efter man er kommet og tømmer slangen helt og aldeles. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Professoren
Thormod66 skrev, for 29 minutter siden:

Jeg kan 100% tilslutte mig de gode kommentarer mht. Mega fransk.

jeg har et bud på hvordan hun har udviklet hendes teknik.... hun kan tale Hollandsk og det er lidt som om folk taler med en kartoffel i munden :D :lol: :P

Og så er hun mega god til bare at fortsætte vildt længe efter man er kommet og tømmer slangen helt og aldeles. 

Spot on! En af de bedste til BJ jeg har mødt.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...