Hop til indhold

Recommended Posts

Min mødom må tages - Så her er min Første anmeldelse af Agnes:wacko: fra Valby. Bestilte faktisk en anden kvinde og blev helt forvirret over :blink:det var Agnes -som ved første øjekast lignede hende j ville ha :D 20 min før 300kr hun fik 400 kr - hun sutter uden og gør det udmærkede - men da vi skal i gang med sexen og hun begynder at ride -som er ok  - begynder hun at nive temmelig hårdt på min brystvorter :blink: og jeg ligger der og tænker Av Av Av men siger intet - og tænker at det kan hun vel også lide :P det kunne hun så ikke Og med god grund - da j opdager hun er gravid :-o jeg undskylder selvfølgelig - efter nogle minutter slutter seancen og jeg takker høfligt farvel og går med min ømme bryst vorter - alt i alt sød pige og god indlevelse som man får i Valbyhuset - kommer j igen og får hevet min patter i smadder -Næ Tak :blink: 

happy-welcomes-days-offer-new-agnes-best-in-town--40024.htm

Redigeret af Scouts
Glemt fil

Del dette indlæg

Link til indlæg

hvor langt er hun henne. for ligner dårligt hun er gravid... så forstår godt du ikke vidste det. og hvordan opdaget du det?

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...