Fifty+ 152 Skrevet 31. Maj, 2018 (edited) Elissa skriver i profilen: "I am full of life.." og det er absolut rigtigt. Det er en meget sød og venlig Elissa, der møder en i en okay lejlighed. Hun er heldigvis noget ældre end de 20 år, der står i profilen, og hun optræder som på billederne. Jeg havde, som altid, bestilt en time, og jeg må sige at hun virkelig gik til den. Det er vist første gang, jeg har oplevet en kvinde, der næsten dansede mens hun sad overskrævs på mig. Desværre kan det godt distrahere en smule, når der ofte skal skiftes musik på smartphonen! Flere gange sagde hun "Åh you make me come" og checkede så diskret kondomet, for at se om jeg også var nået dertil. Helt okay, for det er jo forretning, men virker bare modsat på undertegnede, for en time er en time (incl bad før og efter selvfølgelig) Så efter 40 minutters lagengymnastik måtte hun kapitulere:"My pussy is to hot now". Hvilket jo ikke er så underligt, med den energi hun lægger for dagen. Vi lå lidt og snakkede, inden jeg fik styr på erektionen med et koldt bad, så jeg kunne gå nogenlunde præsentabel ud på gaden igen. En god oplevelse dog uden tilfredsstillelsens smil efter endt besøg, men det hænder jo. Redigeret 31. Maj, 2018 af Fifty+ 2 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Ubeskriveligt 808 Skrevet 31. Maj, 2018 (edited) Selvfølgelig er en time en time. Hvis hun ikke kan klare en fuld time mëd en kunde må hun lade være med at sælge ydelsen og give dig 20 minutters penge tilbage. Alternativt må hun byde på fransk eller noget andet spændende i de sidste 20 minutter. Din anmeldelse fik ihvertfald mig til at stryge hende af listen - dansende eller ej. Redigeret 31. Maj, 2018 af Ubeskriveligt 2 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Fifty+ 152 Skrevet 31. Maj, 2018 Ubeskriveligt skrev, 1 time siden: Selvfølgelig er en time en time. Hvis hun ikke kan klare en fuld time mëd en kunde må hun lade være med at sælge ydelsen og give dig 20 minutters penge tilbage. Alternativt må hun byde på fransk eller noget andet spændende i de sidste 20 minutter. Din anmeldelse fik ihvertfald mig til at stryge hende af listen - dansende eller ej. @Ubeskriveligt Det var egentlig også det der var mit budskab. Smag og behag er jo som bekendt forskelligt. Og der skal nok være nogen, der finde 30 minutter med sød kvinde "on top" mens hendes underliv danser en vild salsa, meget pirrende. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg