Hop til indhold
Stork

Herskerinden Ilsa ved Randers Stoppet eller blot længere ferie ?

Recommended Posts

Hejsa, ville høre om nogen har været ved Herskerinden Ilsa ved Randers i den senere tid.

 

Hendes Annocelight profil ser ud til at være ikke aktiv, eller den har ikke VIP status, hvertfald 

Annoncelight side seneste tid står også til 30 Marts i år

og på hjemmesiden http://danskdomina.dk

er seneste update under åbningstider fra den 20. marts i år

 

Så endten er det blot en længere pause/ferie, eller også er hun stoppet, og tænkte det ku være nogen herinde vidste noget :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ah ok det blot fordi hun forslog man blot sku holde øje med hendes annoncelight og Hjemmesiden, men datoerne skiftede aldrig lige pludselig, men det jo self blot være på grund af ferie. Men tak for svaret lyder da til hun stadig er aktiv :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hejsa

Vi har haft en lang ferie, og derefter har vi haft så travlt, at der desværre endnu ikke har været tid til at opdatere hjemmesiden... Men vi har åben - og du er altid velkommen til at sende en SMS, så finder vi en god tid til dig ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Tak Ilsa,  du havde fundet en god tid til mig faktisk, jeg er ham den ret nervøse herre der besøgte jer første gang for ikke så lang tid siden i min ferie :)

Det var som sagt en ren fornøjelse.

 

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...