Hop til indhold

Recommended Posts

https://annoncelight.dk/showad/240594

 

Ikke hende på billeder, selv om hun sagde det i sms. Men eller pæn pige på 25-30 år med silikonebryster og en pæn krop. Sød og smilende... det var så det positive...Jeg kan bare ikke ha’ når de under blow, hele tiden skal fumle med papir som de spytter i! Det er fuldstændig turn off... min pik er pænt stor, men har aldrig fået klager... men det fik jeg her. Jeg måtte kun komme ca halv ind, inden hun beklagede sig... det var både i doggy, med hende ovenpå og missionær... jeg har sgu aldrig prøvet det før, og er ligeledes turn off... jeg spurgte hvorfor hun ikke sagde det da hun så størrelse, at hun kun ville give blow... men hendes ellers udmærkede engelsk var pludselig pist væk....kommer ikke igen....

Del dette indlæg


Link til indlæg
Luxuria skrev, for 16 minutter siden:

https://annoncelight.dk/showad/240594

 

Ikke hende på billeder, selv om hun sagde det i sms. Men eller pæn pige på 25-30 år med silikonebryster og en pæn krop. Sød og smilende... det var så det positive...Jeg kan bare ikke ha’ når de under blow, hele tiden skal fumle med papir som de spytter i! Det er fuldstændig turn off... min pik er pænt stor, men har aldrig fået klager... men det fik jeg her. Jeg måtte kun komme ca halv ind, inden hun beklagede sig... det var både i doggy, med hende ovenpå og missionær... jeg har sgu aldrig prøvet det før, og er ligeledes turn off... jeg spurgte hvorfor hun ikke sagde det da hun så størrelse, at hun kun ville give blow... men hendes ellers udmærkede engelsk var pludselig pist væk....kommer ikke igen....

Tak for at dele.....lyder som en øv oplevelse, men tilbage i sadlen ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Basba
Luxuria skrev, for 28 minutter siden:

https://annoncelight.dk/showad/240594

 

Ikke hende på billeder, selv om hun sagde det i sms. Men eller pæn pige på 25-30 år med silikonebryster og en pæn krop. Sød og smilende... det var så det positive...Jeg kan bare ikke ha’ når de under blow, hele tiden skal fumle med papir som de spytter i! Det er fuldstændig turn off... min pik er pænt stor, men har aldrig fået klager... men det fik jeg her. Jeg måtte kun komme ca halv ind, inden hun beklagede sig... det var både i doggy, med hende ovenpå og missionær... jeg har sgu aldrig prøvet det før, og er ligeledes turn off... jeg spurgte hvorfor hun ikke sagde det da hun så størrelse, at hun kun ville give blow... men hendes ellers udmærkede engelsk var pludselig pist væk....kommer ikke igen....

Den slags har jeg også oplevet.

Men som DK fyr sagde 

"tilbage i sadlen"

:):)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ja, det tager jeg ikke så tungt:-)Der er heldigvis mange gode oplevelser derude... Men vi skal jo også være en slags opdagelsesrejsende, til glæde og gavn for andre der laver lidt research, så de bruger deres underholdningkonto fornuftigt:-)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg kan se på "annoncelight" at JO JO holder til hos Nam Thaimassage.

Bare lige for at være helt sikker - så er Nam en anden pige - Nam skulle være kendt for bl.a. sprøjteorgasmer.

Er det samme sted ?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...