Hop til indhold
Onslow

Rapporter indlæg

Recommended Posts

Der er nu kommet en funktion med afkrydsningsfelter, når man bruger funktionen.

For mit vedkommende er 90 % af mine rapporter baseret på fejlplacering af indlæg, kunne vi ikke få den mulighed som afkrydsningsfelt?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Onslow skrev, for 1 time siden:

Der er nu kommet en funktion med afkrydsningsfelter, når man bruger funktionen.

For mit vedkommende er 90 % af mine rapporter baseret på fejlplacering af indlæg, kunne vi ikke få den mulighed som afkrydsningsfelt?

Og så fjerne:

This comment is okay, but I want to tell a moderator about it

+ oversætte det hele til dansk

+ tilføje muligheden for afkrydsning pga. dobbeltindlæg

+ "hende her"

;-)

Del dette indlæg


Link til indlæg

@Maya Kathrine,

når du nu fluks har været så sød at svare Miza på hendes problem, vil jeg tillade mig kort at gøre opmærksom på denne tråd.

Som du kan se, har @Stabilizer med et like tilsluttet sig min opfordring. (Sådan opfatter jeg det) :) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Lillemand

Maya Kathine, please add a shortcut to report meaningless timewasters like this one, often found under ”efterlysninger”:

Jeg er også med på en lytter her.

 

 

Lille

Del dette indlæg


Link til indlæg
Lillemand skrev, for 5 timer siden:

Maya Kathine, please add a shortcut to report meaningless timewasters like this one, often found under ”efterlysninger”:

Jeg er også med på en lytter her.

 

 

Lille

Ved at skrive i en tråd, følger du den automatisk. Det vil sige at du får en notifikation. En anden god ting ved at skive, Med på en lytter. Følger osv, er at man indikerer at det ikke kun er trådstarter der er interesseret i emnet. Det der irriterer dig, gavner mange andre. Så skal vi ikke bare lade den ligge ;).

Det irriterer mig at folk skiver på andet end dansk, men jeg kommenterer det aldrig. Bortset fra lige nu. 

Følger lige denne tråd. :mrgreen:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Aarhuselsker skrev, for 5 minutter siden:

Ved at skrive i en tråd, følger du den automatisk. Det vil sige at du får en notifikation. En anden god ting ved at skive, Med på en lytter. Følger osv, er at man indikerer at det ikke kun er trådstarter der er interesseret i emnet. Det der irriterer dig, gavner mange andre. Så skal vi ikke bare lade den ligge ;).

Det irriterer mig at folk skiver på andet end dansk, men jeg kommenterer det aldrig. Bortset fra lige nu. 

Følger lige denne tråd. :mrgreen:

Jeg er enig i din irritation over, at folk skriver andet end dansk – som regel på et jammerligt engelsk. Jeg springer altid disse indlæg over.

Derimod er jeg uenig i, at vi skal vide, at en eller anden følger med. Det kan han da godt gøre, men det er i mine øjne en tom information.

Redigeret af Borende X

Del dette indlæg


Link til indlæg
Borende X skrev, for 11 minutter siden:

Derimod er jeg uenig i, at vi skal vide, at en eller anden følger med. Det kan han da godt gøre, men det er i mine øjne en tom information.

 

Du skal heller ikke vide en følger. Trådstarter, og andre, skal vide at der er andre der er interesserede i emnet. :) 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Aarhuselsker skrev, Lige nu:

Du skal heller ikke vide en følger. Trådstarter, og andre, skal vide at der er andre der er interesserede i emnet. :)

Ska' vi slås ???? :D

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Maya Kathrine
Onslow skrev, den 2/6/2018 at 12:32:

@Maya Kathrine,

når du nu fluks har været så sød at svare Miza på hendes problem, vil jeg tillade mig kort at gøre opmærksom på denne tråd.

Som du kan se, har @Stabilizer med et like tilsluttet sig min opfordring. (Sådan opfatter jeg det) :) 

Jeg har bedt @Administrator om at kigge på tråden her. Det er op til ham.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Maya Kathrine
Lillemand skrev, for 21 timer siden:

Maya Kathine, please add a shortcut to report meaningless timewasters like this one, often found under ”efterlysninger”:

Jeg er også med på en lytter her.

 

 

Lille

Det kunne jeg godt give dig ret i eftersom dem der vil følge en tråd kan gør det ved at klikke på "Følg dette" øverst i tråden. Der kan man også vælge om man ønsker det skal være synligt at man følger eller ej.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Lillemand

Aarhuselsker,

Moderationen har vid ett tidigare tilfälle sagt mig att man vill att jag skriver till dem på Engelska hellre än Svenska.  I annat fall hade jag föredragit Svenska.

Lille

Redigeret af Lillemand

Del dette indlæg


Link til indlæg
Lillemand skrev, for 4 timer siden:

Aarhuselsker,

Moderationen har vid ett tidigare tilfälle sagt mig att man vill att jag skriver till dem på Engelska hellre än Svenska.  I annat fall hade jag föredragit Svenska.

Lille

Det siger mere om moderationen end om dig :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Maya Kathrine
Borende X skrev, for 56 minutter siden:

Det siger mere om moderationen end om dig :)

Jeg syntes det er fair nok fra moderatorenes side. Det er svært nok at forstå nogle menneskers Dansk nogle gange, og med svensk bliver det absolut ikke nemmere. Så når mange af os nu har et fhv. rent andetsprog i Engelsk(både for svenskere og danskere) så er det sikrere at bruge det for at undgå misforståelser.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Lillemand

Jag föreslår att vi nu återvänder till att diskutera trådens ursprungliga ämne :)

 

Lille

Del dette indlæg


Link til indlæg
Maya Kathrine skrev, for 2 timer siden:

Jeg syntes det er fair nok fra moderatorenes side. Det er svært nok at forstå nogle menneskers Dansk nogle gange, og med svensk bliver det absolut ikke nemmere. Så når mange af os nu har et fhv. rent andetsprog i Engelsk(både for svenskere og danskere) så er det sikrere at bruge det for at undgå misforståelser.

Godt ord igen.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Aarhuselsker skrev, den 2/6/2018 at 20:30:

Ved at skrive i en tråd, følger du den automatisk. Det vil sige at du får en notifikation. En anden god ting ved at skive, Med på en lytter. Følger osv, er at man indikerer at det ikke kun er trådstarter der er interesseret i emnet. Det der irriterer dig, gavner mange andre. 

Som udgangspunkt, bør man ikke skrive i en tråd, medmindre man har noget væsentligt eller nyt at bidrage med - og når man i notifikationer kan meddele at man følger en tråd - er det ikke nødvendigt at forstyrre tråden - tænk om vi alle partout skulle ind at skrive i alle de tråde vi følger eller er interessede i ?

Det må være nok med et diskret like for at give trådstarter en fornemmelse for om andre også interesserer sig for emnet - og det er meget nemmere kun at gennemgå sine notifikationer, når man vil have en oversigt over de tråde, man virkelig er interesseret i. ;-)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Nu er det mere end 2 måneder siden, at jeg bragte dette emne op, men intet er sket.

Det ville tage mindre end 1 minut at ændre brødteksten i f.eks. punkt 1 til "Fejlplacering", at tilføje nye punkter er heller ikke raketvidenskab.

Der melder sig uvilkårligt den tanke, at det ikke vinder gehør, fordi forslaget kommer fra mig, for det kan da ikke skyldes, at man ønsker så få fejlrapporteringer som muligt.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...