Hop til indhold
Tyrkeren82

Alice i Århus

Recommended Posts

Har lige besøgt hende her: https://annoncelight.dk/showad/250550

Ville starte med at sige, at jeg kan virkelig ikke forstå, hvordan det kan gå galt, når man besøger denne skønhed. Her hentyder jeg til de andre som har anmeldt hende. 

Tog et hurtigt bad til at starte med.

Jeg havde bestilt 1 times erotisk massage, med superfransk som afslutning. Hun startede med at massere mine ben og ryg, og fødder, og hun lagde sig også oven på mig. Hun var helt nøgen, og jeg nød synet af hende. Hun bruger rigeligt med olie, så hun sparer ikke på det:D

Da hun var færdig med at massere mig bagfra, ville hun ha mig på ryggen, så det intime altså det superfranske kunne starte. Hun er så lækker og sød. Hun kiggede aldrig på uret eller noget.

Vi hygge snakkede efter akten, og hun er ikke særlig glad for at være her.

En super dejlig oplevelse med en dejlig pige

Del dette indlæg

Link til indlæg

Bare vær opmærksom på at hun har delt 3 sms samtaler med kunder, med tlf nummer på kunder und alles... God du har haft et godt besøg :) Jeg turde blot ikke selv besøge en gp som deler samtalerne og viser mit nummer.

Del dette indlæg

Link til indlæg
skivemd skrev, for 17 minutter siden:

Bare vær opmærksom på at hun har delt 3 sms samtaler med kunder, med tlf nummer på kunder und alles... God du har haft et godt besøg :) Jeg turde blot ikke selv besøge en gp som deler samtalerne og viser mit nummer.

Hvor kan man se disse samtaler som hun har delt

Del dette indlæg

Link til indlæg

De er selvfølgelig fjernet. Men det var i den her samtale. Hun bliver endda oplyst om at numrene står der, hun fjerner dem ikke.

1 af numrene var til at spore. 

Redigeret af skivemd
Fejl i tekst

Del dette indlæg

Link til indlæg
skivemd skrev, for 12 minutter siden:

De er selvfølgelig fjernet. Men det var i den her samtale. Hun bliver endda oplyst om at numrene står der, hun fjerner dem ikke.

1 af numrene var til at spore. 

Den tråd blev skrevet før jeg besøgte hende

Del dette indlæg

Link til indlæg
skivemd skrev, for 4 minutter siden:

Havde du læst tråden ? Ellers forstår jeg ikke helt hvad du mener :)

Jeg havde læst tråden dagen før jeg besøgte hende.

Jeg besluttede mig for at besøge hende, fordi der var nogen som skrev godt om hende.

Jeg fortryder på ingen måde mit besøg. Skal besøge hende mandag også

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...