Hop til indhold

Recommended Posts

Hejsa Brødre
Er der nogen som kender nogle "THAI piger" som har ægte sprøjte orgasmer.
Pigen skal naturligvis være service venlig.

Som mit navn antyder, så har jeg besøgt en del Thai'er - dog uden at have oplevet sprøjte orgasmer.

Der skal  bar komme kaskader af sprøjte orgasmer.......det vil jeg altså prøve nu.

Syd og midt jylland foretrækkes........

Go hot  sommer.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej  Mastager...................
Ville være dejlig at kunne denne teknik....
Jeg kan få mange piger/kvinder til at komme ved at bruge fingre, men sprøjte orgasmer har jeg aldrig prøvet.


Hej MadsPeter
Uha, kan Ten virkelig sprøjte........lyder interessant, er det stråler eller hvad ?

Har forsøgt flere gange at få møde i stand med hende, men endnu ikke lykkedes.

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Mastager skrev, for 16 timer siden:

Bare til info drenge, så kan alle piger sprøjte... Det er den anden halvdel (jer), der skal få hende til det!.. 

Forkert.....der skal to til at sprøjte, hvis hun ikke er i stødet så er det ligemeget hvor mange finger og hvor hurtigt du bruger dem....så sker der intet :biggrin:

Del dette indlæg


Link til indlæg
maxmuld skrev, for 10 timer siden:

Forkert.....der skal to til at sprøjte, hvis hun ikke er i stødet så er det ligemeget hvor mange finger og hvor hurtigt du bruger dem....så sker der intet :biggrin:

Så er det da ikke forkert? 

Men du har ret, hun skal selvfølgelig være klar til det, og "give slip". Men så kan alle også. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Mastager skrev, for 17 timer siden:

Så er det da ikke forkert? 

Men du har ret, hun skal selvfølgelig være klar til det, og "give slip". Men så kan alle også. 

Det er da så meget forkert at antage alle kvinder kan sprøjte.....nogen bliver aldrig tryg ved det og andre lære det hurtigt

Del dette indlæg


Link til indlæg
maxmuld skrev, for 5 timer siden:

Det er da så meget forkert at antage alle kvinder kan sprøjte.....nogen bliver aldrig tryg ved det og andre lære det hurtigt

Nej, nogle bliver aldrig tryg ved det, andre oplever det aldrig. 

Men alle KAN. Det er såmænd det jeg mener.. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...