Hop til indhold

Slikke fødder i sommer varmen

Featured Replies

Skrevet

Hey ;-)

Jeg tænder meget på pige fødder og her i sommer varmen vrimler det jo med bare pige fødder over alt og det tænder mig sku rigtig meget .

Nogen som kender et sted eller GP i københavn som tilbyder at slikke hendes fødder mod betaling ?

Skulle der være en pige herinde, så må hun også gerne kontakte mig PB

Go sommer derude.

Skrevet

Helt enig....fantastisk tid med lækre bare pigefødder overalt.

Skrevet
newgame skrev, for 53 minutter siden:

Helt enig....fantastisk tid med lækre bare pigefødder overalt.

Ja, totalt frækt.

Skrevet

Jeg tænder ikke på fødder, men igennem tantramassage har jeg opdaget, at det kan være vildt dejligt og intimt at bruge munden på fødderne.

Jeg kender dog ikke til nogen, som tilbyder det.

Måske er det nemmere at finde f.eks. på scor eller regulære fetish sider?

Skrevet
Den grå skrev, for 31 minutter siden:

Jeg tænder ikke på fødder, men igennem tantramassage har jeg opdaget, at det kan være vildt dejligt og intimt at bruge munden på fødderne.

Jeg kender dog ikke til nogen, som tilbyder det.

Måske er det nemmere at finde f.eks. på scor eller regulære fetish sider?

Ja i tantra oplever jeg det meget, og elsker det - begge veje. Jeg kender også et par thaipiger som holder af det - når de er varmet så meget op at de føler det ophidser, i stedet for at kilde. 

Skrevet

Langt de fleste klinikpiger tilbyder fodfetich,på Seductiongirls og cassiopeiastars kan du gå ind på pigernes profiler og tjekke hvem der tibyder det :-)

Skrevet
Aarhuselsker skrev, den 30/5/2018 at 11:27:

Ja i tantra oplever jeg det meget, og elsker det - begge veje. Jeg kender også et par thaipiger som holder af det - når de er varmet så meget op at de føler det ophidser, i stedet for at kilde. 

Hej Aarhuseelsker 

kunne du fortælle hvilken thai piger der tilbyder denne ydelse og holder af dem i tantra massage ? 

Så vil jeg med glæde tilfredsstille dem

Redigeret af MM-Power

Skrevet
MM-Power skrev, for 6 timer siden:

Hej Aarhuseelsker 

kunne du fortælle hvilken thai piger der tilbyder denne ydelse og holder af dem i tantra massage ? 

Så vil jeg med glæde tilfredsstille dem

Det er ikke thai tantra jeg taler om. Den har ikke en disse med tantra at gøre. 

I ægte tantra massagen ærer og nyder man hele kroppen, og fødderne. Det var det jeg mente. 

Vedr. thai piger. Inden for de seneste par måneder har jeg oplevet det med Mint på Ban Pai, Grønningen og Anni på Siam, Jyllandsalle, begge Århus. Men jeg har oplevet det hos mange gennem tiden. Når først de er tændt er de ikke kildne mere, men lystne :D

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.