Hop til indhold
Guest BadGuy

Slikke fødder i sommer varmen

Recommended Posts

Guest BadGuy

Hey ;-)

Jeg tænder meget på pige fødder og her i sommer varmen vrimler det jo med bare pige fødder over alt og det tænder mig sku rigtig meget .

Nogen som kender et sted eller GP i københavn som tilbyder at slikke hendes fødder mod betaling ?

Skulle der være en pige herinde, så må hun også gerne kontakte mig PB

Go sommer derude.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest BadGuy
newgame skrev, for 53 minutter siden:

Helt enig....fantastisk tid med lækre bare pigefødder overalt.

Ja, totalt frækt.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg tænder ikke på fødder, men igennem tantramassage har jeg opdaget, at det kan være vildt dejligt og intimt at bruge munden på fødderne.

Jeg kender dog ikke til nogen, som tilbyder det.

Måske er det nemmere at finde f.eks. på scor eller regulære fetish sider?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Aarhuselsker
Den grå skrev, for 31 minutter siden:

Jeg tænder ikke på fødder, men igennem tantramassage har jeg opdaget, at det kan være vildt dejligt og intimt at bruge munden på fødderne.

Jeg kender dog ikke til nogen, som tilbyder det.

Måske er det nemmere at finde f.eks. på scor eller regulære fetish sider?

 

Ja i tantra oplever jeg det meget, og elsker det - begge veje. Jeg kender også et par thaipiger som holder af det - når de er varmet så meget op at de føler det ophidser, i stedet for at kilde. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Aarhuselsker skrev, den 30/5/2018 at 11:27:

Ja i tantra oplever jeg det meget, og elsker det - begge veje. Jeg kender også et par thaipiger som holder af det - når de er varmet så meget op at de føler det ophidser, i stedet for at kilde. 

Hej Aarhuseelsker 

kunne du fortælle hvilken thai piger der tilbyder denne ydelse og holder af dem i tantra massage ? 

Så vil jeg med glæde tilfredsstille dem

Redigeret af MM-Power

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Aarhuselsker
MM-Power skrev, for 6 timer siden:

Hej Aarhuseelsker 

kunne du fortælle hvilken thai piger der tilbyder denne ydelse og holder af dem i tantra massage ? 

Så vil jeg med glæde tilfredsstille dem

Det er ikke thai tantra jeg taler om. Den har ikke en disse med tantra at gøre. 

I ægte tantra massagen ærer og nyder man hele kroppen, og fødderne. Det var det jeg mente. 

 

Vedr. thai piger. Inden for de seneste par måneder har jeg oplevet det med Mint på Ban Pai, Grønningen og Anni på Siam, Jyllandsalle, begge Århus. Men jeg har oplevet det hos mange gennem tiden. Når først de er tændt er de ikke kildne mere, men lystne :D

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...