Hop til indhold
lamook

ny pige - Laksamun Århus

Recommended Posts

Var forbi lørdag eftermiddag, hvor jeg lige nåede at få et glimt af en ny pige jeg ikke havde set før, ca. 30 år med pæne bryster og hun snakkede nogenlunde dansk kunne jeg høre da hun gik ind til sin kunde, som jeg gerne ville have været 8-)

Er der nogen der kender hende, hun har måske bare ikke været der de sidste par gange jeg har været forbi, elsker at komme der, men har ikke noget imod at prøve noget nyt :lol:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det kunne godt lyde som Fa (stavemåde ukendt).

Hun har boet i Dk i fem år og har min varmeste anbefaling. Super sød, sjov og ser dejlig ud.

Kan finde ud af at give en hård, effektiv massage .. og har et dejligt frækt glimt i øjet ;)

/snakie

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det kunne godt lyde som Fa (stavemåde ukendt).

Hun har boet i Dk i fem år og har min varmeste anbefaling. Super sød, sjov og ser dejlig ud.

Kan finde ud af at give en hård, effektiv massage .. og har et dejligt frækt glimt i øjet ;)

/snakie

Har hun været der længe???? har aldrig set hende før, og vil gerne booke en tid til lørdag 8-)

Og giver hun hele turen?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har kun besøgt hende én gang .. det var lige i starten af juni. Jeg tror, hun var helt ny der.

Det sidste kan jeg desværre ikke svare på, da jeg ikke har spurgt :)

Jeg beklager de lidt generelle vendinger. Det er ikke for at være uhjælpsom, men jeg anmelder af princip kun ydelser, der reklameres med, for ikke at bringe nogen i fedtefadet (Lex Orkidé)

/snakie

Del dette indlæg


Link til indlæg

havde sms'et og ringet for at aftale en tid 18:30

jeg ankom 2 min før tid og der blev lukket op og hun var rundt på gulvet (jeg kom i arbejdstøj) hvilket hun vidste på forhånd

og hun spurgte om vi havde snakket sammen tidliger e og jeg viste hende min mobil's opkalds log

jeg bekræftigede at det var en god omgang massage jeg skulle have (gerne hårdt) da jeg trængte til det

hun fortalte så at der var en der var rigtig god til det som ville komme hjem ved det modsatte hjørne af bygningen.

jeg kunne så få lov til at stå der i 15 min og jeg prøvede at skrive til stedet og ringe hende op (der var ikke andre der var gået ind eller ud af shoppen)

der var ikke nogen svar det ene eller det andet sted

jeg skrev at måtte køre hjem da hun ikke ville give massage

det giver åbenbart mindre problemer at narre kunderne end at være ærlige omkring at man er elendig til massage

møg$o

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Aarhuselsker

havde sms'et og ringet for at aftale en tid 18:30

jeg ankom 2 min før tid og der blev lukket op og hun var rundt på gulvet (jeg kom i arbejdstøj) hvilket hun vidste på forhånd

og hun spurgte om vi havde snakket sammen tidliger e og jeg viste hende min mobil's opkalds log

jeg bekræftigede at det var en god omgang massage jeg skulle have (gerne hårdt) da jeg trængte til det

hun fortalte så at der var en der var rigtig god til det som ville komme hjem ved det modsatte hjørne af bygningen.

jeg kunne så få lov til at stå der i 15 min og jeg prøvede at skrive til stedet og ringe hende op (der var ikke andre der var gået ind eller ud af shoppen)

der var ikke nogen svar det ene eller det andet sted

jeg skrev at måtte køre hjem da hun ikke ville give massage

det giver åbenbart mindre problemer at narre kunderne end at være ærlige omkring at man er elendig til massage

møg$o

Forstår ikke helt det du skriver med at stå i 15 min. Blev du henvist til at stå 15 minutter på en anden adresse? Var det en anden klinik? Så vidt jeg husker er der ikke andre lige i nærheden, ud over Tøndergade?

Del dette indlæg


Link til indlæg

ja blev henvist til at gå hen på hjørnet for der var en på vej hjem fra arbejde som var god til "hård" massage (har lidt ryg småproblemer)

(hun pegede hen mod bustoppe stedet bagved statoil)

jeg kunne se på gimel at jeg ikke var den eneste der var blevet bedt om at lige gå igen hvorefter der ikke var muligt at komme i kontakt med dem

Quote:

"Emne : Laksamun Aarhus

Indsendt af : Liderbassen

Dato : 08-08-2012 22:18:38

Sidst jeg var derude havde jeg ringet og aftalt med Wee at jeg skulle komme.

Da jeg så ankom var det en anden pige der åbnede.Hun sagde der var en anden gæst og gav mig besked om at komme om 30 min.

Stillede mig ved busstoppestedet og ventede. Lidt efter kom der en mand ud og jeg ventede 5 min mere. Gik derhen og ringede på.Denne gang blev der ikke åbnet. Ringede og telefonen blev ikke taget. Kommer aldrig igen."

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Aarhuselsker

Nogen der har besøgt Laksamun fornylig?

Ved godt det egentlig er en efterlysning, men spørgsmålet skal ses i sammenhæng med resten af tråden 8-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest stump

ja blev henvist til at gå hen på hjørnet for der var en på vej hjem fra arbejde som var god til "hård" massage (har lidt ryg småproblemer)

(hun pegede hen mod bustoppe stedet bagved statoil)

jeg kunne se på gimel at jeg ikke var den eneste der var blevet bedt om at lige gå igen hvorefter der ikke var muligt at komme i kontakt med dem

Quote:

"Emne : Laksamun Aarhus

Indsendt af : Liderbassen

Dato : 08-08-2012 22:18:38

Sidst jeg var derude havde jeg ringet og aftalt med Wee at jeg skulle komme.

Da jeg så ankom var det en anden pige der åbnede.Hun sagde der var en anden gæst og gav mig besked om at komme om 30 min.

Stillede mig ved busstoppestedet og ventede. Lidt efter kom der en mand ud og jeg ventede 5 min mere. Gik derhen og ringede på.Denne gang blev der ikke åbnet. Ringede og telefonen blev ikke taget. Kommer aldrig igen."

Det er en afvisning. Thailændere tager aldrig den direkte konfrontation, hvis de kan undgå det. De to tilfælde, som er beskrevet her over, handler med 99% sikkerhed om, at de ikke vil have dig og den fra citat du medsender, ind på klinikken. :roll:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Aarhuselsker

Det er sikkert rigtigt Stump.

MEN der der nogen der har været der fornylig?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...