Hop til indhold

Recommended Posts

Jeg havde det jo på fornemmelsen, at Katyas profilbilleder ikke var 100% rigtige. Men havde gjort op med mig selv, at hun jo muligvis havde valgt nogle billeder, der bare var lidt derhen af. "Konkurrencen må jo være hård, så giv det en chance gamle dreng" tænkte jeg.

Men nej nej nej. De er fuldstændig misvisende.

Så da jeg spurgte, hvor Katya var. Svarede de: "Here... a little photoshop..." Til det kunne jeg kun svare: "No. Totally wrong picture" Og selv om de meget sødt forsøgte med flere gode tilbud, så var mine erotiske tanker til gengæld 100% væk.

Så ud af døren med mig og ikke mere at fortælle om den oplevelse.

Redigeret af Fifty+

Del dette indlæg

Link til indlæg
Dressmann skrev, for 24 minutter siden:

Er squ ellers en lækker steg :P - thumbs up for at du gik igen...

Dressmann 

Ja, det er en dejlig kvinde på de fake billeder. Og hvis de nu havde valgt nogle andre, lidt vellignende billeder, så var jeg måske blevet.

Men jeg forstå simpelthen ikke, at det kan betale sig med de åbenlyse forkerte og 100% misvisende billeder. Det må være noget med at når lysten tager over. Men så stopper det jo aldrig.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Fifty+ skrev, for 1 time siden:

Ja, det er en dejlig kvinde på de fake billeder. Og hvis de nu havde valgt nogle andre, lidt vellignende billeder, så var jeg måske blevet.

Men jeg forstå simpelthen ikke, at det kan betale sig med de åbenlyse forkerte og 100% misvisende billeder. Det må være noget med at når lysten tager over. Men så stopper det jo aldrig.

fejl...

Redigeret af Dressmann

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Lacroix
Fifty+ skrev, for 13 timer siden:

Ja, og så fordi der stadig er mange der ikke tør sige nej pga skam, gamle mønstre etc.

Del dette indlæg

Link til indlæg
SuperKasper skrev, for 12 timer siden:

Jeg bliver helt nysgerrig for hvilke tilbud de ellers gav? :)

@SuperKasper Længere tid. Pudsigt nok for hvis man siger pænt nej tak ,til den tid man havde tænkt sig, hvorfor skulle man så sige ja til endnu mere tid.  Det næste var variationer over fransk. Men pænt nej tak.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...