Hop til indhold
Bibtrussen

Må man sælge frække trusser herinde?

Recommended Posts

Jeg er ny. Jeg leder efter et sted at sælge mine frække og meget brugte trusser. Inden jeg stønner min varme salgstale ud i æteren, må jeg hellere sikre mig, at det er lovligt – eller er der et andet sted, hvorfra jeg kan sende mit undertøj ud i verden?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Bibtrussen skrev, for 3 minutter siden:

Jeg er ny. Jeg leder efter et sted at sælge mine frække og meget brugte trusser. Inden jeg stønner min varme salgstale ud i æteren, må jeg hellere sikre mig, at det er lovligt – eller er der et andet sted, hvorfra jeg kan sende mit undertøj ud i verden?

Du må bruge annonce afdelingen. 

Forum vil ende op med at blive spammet helt vildt med diverse annoncer og det vil blive meget svært at finde de egentlige indlæg, hvis vi tillader det.  

Del dette indlæg


Link til indlæg
Rooster skrev, den 29/5/2018 at 22:58:

Du må bruge annonce afdelingen. 

Forum vil ende op med at blive spammet helt vildt med diverse annoncer og det vil blive meget svært at finde de egentlige indlæg, hvis vi tillader det.  

Hej igen!

Nu har jeg oprettet en annonce på annoncelight.dk, men jeg bli'r truet med politi og kaldt grimme ting. Som om det ikke er heeelt okay? Er det ikke det?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Bibtrussen skrev, for 24 minutter siden:

Hej igen!

Nu har jeg oprettet en annonce på annoncelight.dk, men jeg bli'r truet med politi og kaldt grimme ting. Som om det ikke er heeelt okay? Er det ikke det?

Jeg må bede dig sende en besked til @Maya Kathrine og forklare dine problemer lidt mere konkret.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Bibtrussen skrev, for 1 time siden:

Nu har jeg oprettet en annonce på annoncelight.dk, men jeg bli'r truet med politi og kaldt grimme ting. Som om det ikke er heeelt okay? Er det ikke det?

Der er intet ulovligt i at sælge trusser. Dog tillader vi annoncer med salg af trusser på Annoncelight eller andre ydelser som kræver forudbetaling. Så jeg vil anbefale dig at sætte dem til salg på dba.dk eller guloggratis.dk (hvis de altså tillader det).

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...