Hop til indhold
frenchlover1

P-Club - Aylin - supersmuk, sød og fræk tyrkisk pige

Recommended Posts

26 grader og sol. Det perfekte vejr til at være udendørs uden for meget tøj på.

Og helt perfekt, hvis det kunne ske i nærheden af en afklædt kvinde eller to, der ikke ville gå i chock over en ditto mand med mere eller mindre kampklart sværd. 

Og hvad gør man så? 

Kører til stranden og leder efter ligesindede? 

Nej, orker det ikke. Det er spild af tid. Der er sjældent gevinst.

Men når man befinder sig 1 times kørsel fra P-Club og 3 timers kørsel, fra FKK Harmony er der så sandelig også to gode muligheder.

Valgte P-Club pga den korteste køretid.

Tænkte, at jeg kunne starte med at betale entré, der er 25 euro,  der giver afgang til faciliteterne som inkluderer bad, sauna hyggestue, bar og udendørsarealer, der også omfatter en lille pool (spa?) og ret til at købe drikkevarer i baren for de 25 euro. Og derefter finde en pige og lokke hende med ud i klubbens have.

Men lang blev min næse, da jeg ankom kl. 14.45, blot for at få at vide, at de først åbnede kl. 16.00.

Jeg mener at de tidligere har åbnet klubben ved 13-, 14- eller 15-tiden på hverdage.

Men sådan er der ikke længere, hvilket en seddel på entre-døren også bekendtgjorde. (Der står intet om åbningstider  på hjemmesiden http://the-pclub.de/ ! Jeg kan i hvert fald ikke finde dem).

Det allerværste var, at pigen der åbnede døren, så helt fantastisk ud.

Det viste sig hun havde tyrkiske forældre, men var født i Tyskland. 150 cm lav, mørkt halvlangt hår, det smukkeste ansigt med smilende mind og øjne, slank med et lille plus ,der blandt andet gav sig udslag i de mest fantastiske cirka størrelse C bryster. 

Jeg var solgt. Helt solgt. Og jeg spurgte derfor, om ikke vi kunne lave en soloaftale her og nu før åbningstid (pigerne har værelser på 1. salen hvor de bor, sover og arbejder).

Det endte med et ja fra hende og et krav om minimum en time, hvilket jeg imødekom med et spørgsmål om, om vi så kunne være udenfor i haven og i sofaerne og lege og  have sex der, hvilket hun til min store overraskelse sagde ja til :-)

Jeg smuttede en tur i bad, og derefter i den udleverede badekåbe og ditto sutsko, og sammen gik vi ud i en af sofaerne

Der blottede smuksakken den lækreste lille krop. Slank med et lille plus, og med pænt store og superflotte bryster, der passede til den lille krop, og en fin mis, stram mave og så bate det bedste smilende ansigt.

Vi tog en større tur med det hele.

Siddende, liggende og stående.

I sofaen. På terrassen. På en trappe.

Forfra, bagfra, og op ad en væg.

Og på terrassegulvet.

Hold da k..., hvor var det dejligt.

Det var som i en drøm - at være nøgen sammen med en så smuk, sød og nøgen pige under åben himmel, og hvor vi havde det hele for os selv, da klubben jo ikke var åbnet officielt endnu. 

Tror det tangerer paradis :-) 

Hende kunne jeg godt have hapset med hjem :-) 

Total damage blev en del i overkanten af det, jeg havde regnet med (som var entre 25 euro og måske 20 minutter for 50 euro for en pige og evt yderligere 50 euro for yderligere 20 minutter med en anden pige).

I stedet blev det 160 euro for 60 minutter (selvom hjemmesiden siger 150 euro for en time).

Men prisen var helt i orden i mine øjne ift. den helt unikke oplevelse, jeg synes, jeg fik med hende under åben himmel :-) 

Som et par mindre minusser forsøgte hun:

- at sige, at der var 10 minutter igen, da der var 35 minutter igen

- at score 25 euro i entre, der ikke skal betales, hvis man går direkte på ‘rum’ med en pige og man ikke benytter baren barstuen, og

- at få mig til at købe drinks til hende.

Jeg syntes egentlig, at vores time var ok betalt med 160 euro = 1.200 kr. (rettet, havde skrevet 1.575 kr., hvilket Vendelboen venligst påpegede var forkert :-) )

Jeg afviste derfor hendes ‘mersalg’  - venligt men bestemt - hvilket hun tilsyneladende godtog. Hun blev i hvert fald ikke spor sur eller mopset over det :-) 

Hun fortalte at de fleste andre piger på stedet har tatoveringer, og at flere af dem har rigtig mange. Selv har hun - som den eneste - ikke en eneste tatovering.

En enkelt fin lille piercing havde hun i navlen.

En tyrkisk perle, det er hun, og hvis I møder hende, så hils hende fra ham den crazy dansker, der ville nøgen ud i haven sammen med hende.

Venligst

French

0210A096-FEDB-48D1-AAB6-10E62CE324E5.jpeg

Redigeret af frenchlover1

Del dette indlæg


Link til indlæg
Vendelboen skrev, for 55 minutter siden:

160 euro = 1.575 kr   :-o :shock:

Jeg tror , min bank kan give en billigere vekselkurs :P

 

Du har ret, hahaha :-) 

Det er jo pokkerme kun 1.200 kr. :-) . Det er jo et fund så :-) 

Redigeret af frenchlover1

Del dette indlæg


Link til indlæg
frenchlover1 skrev, for 53 minutter siden:

Hun fortalte at de fleste andre piger på stedet har tatoveringer, og at flere af dem har rigtig mange.

Ja, det ser man desværre ofte - og jeg forstår ikke, hvorfor folk på den måde vil udstille deres dårlige smag ;-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Tehtdk skrev, for 5 timer siden:

Hvor ligger den der P-CLub??

På Europastrasse 3 i Jarplund - kun få hundrede meter fra Förde Park og Schleswiger Strasse med Bauhaus, div. bilfirmaer mv. - så man har en god undskyldning for at komme afsted ;-)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Bare en lille korrektion.. Efter regelændringerne i den tyske lovgivning må pigerne ikke længere bo og arbejde samme sted. Så nu bor de i huset på den modsatte side af gaden.. Det tidligere så berømte Mutter Lemann hvor alle danske langturschaufføre i sin tid gjorde det første holdt når de kom over grænsen ved Kruså. Den gang blev der solgt proviant, øl og der blev spillet.. Man kan næsten sige det er sådan igen :p 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Lovgivningen siger blot, at de ikke må overnatte i deres arbejdsværelse. Desværre har det i enkelte tilfælde ført til, at pigerne har fået dårligere forhold. Jeg har f.eks. fået fortalt om et bordel i Reutlingen, hvor pigerne før sov i deres arbejdsværelse. Nu er alle 10 - 11 damer stuvet sammen i ét sovverum. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
frenchlover1 skrev, den 29/5/2018 at 22:21:

26 grader og sol. Det perfekte vejr til at være udendørs uden for meget tøj på.

Og helt perfekt, hvis det kunne ske i nærheden af en afklædt kvinde eller to, der ikke ville gå i chock over en ditto mand med mere eller mindre kampklart sværd. 

Og hvad gør man så? 

Kører til stranden og leder efter ligesindede? 

Nej, orker det ikke. Det er spild af tid. Der er sjældent gevinst.

Men når man befinder sig 1 times kørsel fra P-Club og 3 timers kørsel, fra FKK Harmony er der så sandelig også to gode muligheder.

Valgte P-Club pga den korteste køretid.

Tænkte, at jeg kunne starte med at betale entré, der er 25 euro,  der giver afgang til faciliteterne som inkluderer bad, sauna hyggestue, bar og udendørsarealer, der også omfatter en lille pool (spa?) og ret til at købe drikkevarer i baren for de 25 euro. Og derefter finde en pige og lokke hende med ud i klubbens have.

Men lang blev min næse, da jeg ankom kl. 14.45, blot for at få at vide, at de først åbnede kl. 16.00.

Jeg mener at de tidligere har åbnet klubben ved 13-, 14- eller 15-tiden på hverdage.

Men sådan er der ikke længere, hvilket en seddel på entre-døren også bekendtgjorde. (Der står intet om åbningstider  på hjemmesiden http://the-pclub.de/ ! Jeg kan i hvert fald ikke finde dem).

Det allerværste var, at pigen der åbnede døren, så helt fantastisk ud.

Det viste sig hun havde tyrkiske forældre, men var født i Tyskland. 150 cm lav, mørkt halvlangt hår, det smukkeste ansigt med smilende mind og øjne, slank med et lille plus ,der blandt andet gav sig udslag i de mest fantastiske cirka størrelse C bryster. 

Jeg var solgt. Helt solgt. Og jeg spurgte derfor, om ikke vi kunne lave en soloaftale her og nu før åbningstid (pigerne har værelser på 1. salen hvor de bor, sover og arbejder).

Det endte med et ja fra hende og et krav om minimum en time, hvilket jeg imødekom med et spørgsmål om, om vi så kunne være udenfor i haven og i sofaerne og lege og  have sex der, hvilket hun til min store overraskelse sagde ja til :-)

Jeg smuttede en tur i bad, og derefter i den udleverede badekåbe og ditto sutsko, og sammen gik vi ud i en af sofaerne

Der blottede smuksakken den lækreste lille krop. Slank med et lille plus, og med pænt store og superflotte bryster, der passede til den lille krop, og en fin mis, stram mave og så bate det bedste smilende ansigt.

Vi tog en større tur med det hele.

Siddende, liggende og stående.

I sofaen. På terrassen. På en trappe.

Forfra, bagfra, og op ad en væg.

Og på terrassegulvet.

Hold da k..., hvor var det dejligt.

Det var som i en drøm - at være nøgen sammen med en så smuk, sød og nøgen pige under åben himmel, og hvor vi havde det hele for os selv, da klubben jo ikke var åbnet officielt endnu. 

Tror det tangerer paradis :-) 

Hende kunne jeg godt have hapset med hjem :-) 

Total damage blev en del i overkanten af det, jeg havde regnet med (som var entre 25 euro og måske 20 minutter for 50 euro for en pige og evt yderligere 50 euro for yderligere 20 minutter med en anden pige).

I stedet blev det 160 euro for 60 minutter (selvom hjemmesiden siger 150 euro for en time).

Men prisen var helt i orden i mine øjne ift. den helt unikke oplevelse, jeg synes, jeg fik med hende under åben himmel :-) 

Som et par mindre minusser forsøgte hun:

- at sige, at der var 10 minutter igen, da der var 35 minutter igen

- at score 25 euro i entre, der ikke skal betales, hvis man går direkte på ‘rum’ med en pige og man ikke benytter baren barstuen, og

- at få mig til at købe drinks til hende.

Jeg syntes egentlig, at vores time var ok betalt med 160 euro = 1.200 kr. (rettet, havde skrevet 1.575 kr., hvilket Vendelboen venligst påpegede var forkert :-) )

Jeg afviste derfor hendes ‘mersalg’  - venligt men bestemt - hvilket hun tilsyneladende godtog. Hun blev i hvert fald ikke spor sur eller mopset over det :-) 

Hun fortalte at de fleste andre piger på stedet har tatoveringer, og at flere af dem har rigtig mange. Selv har hun - som den eneste - ikke en eneste tatovering.

En enkelt fin lille piercing havde hun i navlen.

En tyrkisk perle, det er hun, og hvis I møder hende, så hils hende fra ham den crazy dansker, der ville nøgen ud i haven sammen med hende.

Venligst

French

0210A096-FEDB-48D1-AAB6-10E62CE324E5.jpeg

Hej French 

Jeg skal lige se om jeg har forstået priserne rigtigt: 25 euro i indgang, uden adgang til buffet? Kan det tilkøbes bagefter? Og 50 euro for buffet? 

50 euro for en pige for 20 min, er det standardpriser? Hvad koster cim typisk oveni? 

Er det kolde kontanter hele vejen eller kan indgang betales med visa? 

Mvh og tak, 

Esbjerg Handhund

Del dette indlæg


Link til indlæg
Esbjerghanhund skrev, den 3/7/2018 at 23:42:

Hej French 

Jeg skal lige se om jeg har forstået priserne rigtigt: 25 euro i indgang, uden adgang til buffet? Kan det tilkøbes bagefter? Og 50 euro for buffet? 

50 euro for en pige for 20 min, er det standardpriser? Hvad koster cim typisk oveni? 

Er det kolde kontanter hele vejen eller kan indgang betales med visa? 

Mvh og tak, 

Esbjerg Handhund

Ved indgangen findes der en pengeautomat - men husk at bruge muligheden (til venstre), hvor vekslekursen afregnes til dagspris - så betaler du ca. det samme som i en normal bank.

Der er ikke buffet - tidligere var der buffet - men det var ikke værd at skrive hjem om - evt. kan du vist bestille en toast e.lign. - men du kan sikkert også få pizza o. lign. bragt udefra.

Entreen er gratis, men vil du nyde at sidde lidt i baren, fremfor straks at vælge en pige (eller 2), evt. tage et kort bad og gå ovenpå - forpligter du dig til at forbruge for min. € 25,- i baren - for du kun klip for f.eks. € 16,- bliver du stadig bonnet for € 25,-, som først skal betales, når du forlader stedet.

CIM koster nok € 50,- ekstra - men aftal det på værelset med den enkelte. NB. fisseslik og kys koster også ekstra - så lad være med at tilkøbe mere end 1 ekstraydelse hos hver enkelt pige - ellers bliver det en alt for dyr aften i forhold til at f.eks. fisseslik ofte er inkluderet ude i byen   (og P-club er i forvejen et lidt dyrere sted - men stadig langt billigere end f.eks. en Night-Club - eller et besøg hos en pige i DK)  ;-)

Redigeret af Jernsvinet

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...