Guest Agetha Skrevet 29. Maj, 2018 Hvem vil med i poolen? Hvem vil med i sandstrandet osv? Jeg tror seriøst snart emnet med ensformer er kedelig, hvis du smuk, sød eller noget i den retning kan du tjene penge på, anderledes former. Der er så mange mænd der efterspørger at sove i ske. Fortæl mig om, det ikke er langt mere sensuelt og sublimt end tør sex. Er der mulighed for ske i ske? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Butch 5198 Skrevet 29. Maj, 2018 Jeg vil hellere ligge i ske med en Puch Maxi, end have tør sex........strandsand eller ej. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Borende X 25042 Skrevet 29. Maj, 2018 (edited) Agetha skrev, for 11 minutter siden: Er der mulighed for ske i ske? Måske Redigeret 29. Maj, 2018 af Borende X Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Agetha Skrevet 29. Maj, 2018 Måske For mange år siden...måske, havde jeg en aftale om ordet måske Men synes faktisk mænd med måske er sexet. Måske Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Agetha Skrevet 29. Maj, 2018 Butch skrev, for 17 minutter siden: Jeg vil hellere ligge i ske med en Puch Maxi, end have tør sex........strandsand eller ej. Puck maxi, er en gammel knallert Hehehe, jeg gemmer et par dråber olie til puch maxi og ejermanden, heheh Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
AalborgLook 5177 Skrevet 29. Maj, 2018 (edited) Agetha skrev, for 28 minutter siden: Måske For mange år siden...måske, havde jeg en aftale om ordet måske Men synes faktisk mænd med måske er sexet. Måske Måske du har ligget i ske med en flaske rødvin efter du har tømt den? Redigeret 29. Maj, 2018 af AalborgLook Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Thomsen 902 Skrevet 29. Maj, 2018 Agetha skrev, for 1 time siden: Hvem vil med i poolen? Hvem vil med i sandstrandet osv? Jeg tror seriøst snart emnet med ensformer er kedelig, hvis du smuk, sød eller noget i den retning kan du tjene penge på, anderledes former. Der er så mange mænd der efterspørger at sove i ske. Fortæl mig om, det ikke er langt mere sensuelt og sublimt end tør sex. Er der mulighed for ske i ske? Jeg vil da gerne med i poolen Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Havnebumsen Skrevet 30. Maj, 2018 Kan da godt nappe en omgang tør sex... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg