Hop til indhold
frenchlover1

P-Club - De nye ‘hemmelige’ åbningstider

Recommended Posts

I farten glemte jeg at tjekke P-Clubs åbningstider på hjemmesiden http://the-pclub.de inden jeg i eftermiddags kørte til klubbens adresse på Europastraße 3 i Handewitt.

Jeg dukkede op kl 14.45, og fik en kæmpe stor og lang næse, da den ellers mest vidunderlige og storsmilende pige åbnede døren og sagde, at de først åbnede om fem kvarter (kl 16.00), men at jeg jo kunne komme igen i morgen !!!!!

What, tænkte jeg. Hvad pokker tænker hun dog på! ;-)

Det var jo nu, jeg var liderlig. Og det bar lige nu, at hun havde gjort min p.. lige så stor og lang som min skuffede næse :-) 

Men det endte fantastisk, hvilket jeg nok skriver en lille historie om senere, hvis det har interesse...

Og mht. de nye åbningstider: De findes mærkeligt nok ikke på hjemmesiden!

(Det har s.. altid været et lidt pudsigt sted, som jeg altid har haft været svært ved at forstå, hvordan det kunne løbe rundt. Men konceptet overlever tydeligvis. Måske jeg bare skal komme en fredag eller lørdag aften og se, om ikke der er gang i den de aftener. Det har der i hvert fald endnu ikke rigtig været, de hverdage, hvir jeg har besøgt stedet).

Men tilbage til de nye åbningstider: Jeres udsendte tog et billede af dem på klubbens entrédør. Se herunder. 

Venligst

French

B073D633-FECA-4C3F-8C35-CCD08224AC86.jpeg

Redigeret af frenchlover1

Del dette indlæg


Link til indlæg

Er der nogen der har været på p-club fornylig. Det ser ud som om de åbner allerede kl. 11.00 nu? Eller er det kun enkelte piger der er der, uden at bar og fælles areal er åben?

Der er kommet billeder af pigerne på hjemmesiden. Nogen der ved om de passer?

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Bali skrev, den 1.3.2019 at 07:27:

Er der nogen der har været på p-club fornylig. Det ser ud som om de åbner allerede kl. 11.00 nu? Eller er det kun enkelte piger der er der, uden at bar og fælles areal er åben?

Der er kommet billeder af pigerne på hjemmesiden. Nogen der ved om de passer?

 

Ja, det passer. De åbner kl 11 men alle pigerne er der ikke fra åbningstid. De skal være 15 der om aftenen. Den eftermiddag jeg var forbi var der 7. De var alle på hjemmesiden, efter hvad jeg kan se.

Frem til kl 20 koster en halvtime 70 Euro, 80 efter kl 20.

25 euro om man vil opholde sig i baren, men de penge kan du drikke for. Pen bar, og om sommeren er der stort udeområde man kan bruge, incl Jacuzzi.

Hvis man ikke vil opholde sig i baren men tage direkte på værelset, bliver man plassert i sofaen i indgangsområdet, og så kommer pigerne forbi en efter en og hilser på.

Helt fint oplæg! Kommer der nok gerne igen!

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...