Hop til indhold
Krazh

En fantastisk eftermiddag hos Saga hos Eventyrpigerne

Recommended Posts

Jeg havde her til eftermiddag den træng vi alle kender til :) Og da jeg alligevel skulle til Sorø så var det på tide jeg besøgte Eventyrpigerne.

Jeg fik så valget mellem Saga eller Chanel og da jeg foretrækker danskere blev det til Saga (som dog også lige var lidt smukkere, som i WOW). Vi aftalte en halv time da jeg har lidt problemer med at komme hvilket jeg fortalte hende og vi grinte lidt af det hvorefter hun kyssede mig og så var vi ellers i gang.

Jeg vil holde detaljerne for mig selv og mine fremtidige drømme, men jeg kan dog fortælle at jeg kun holdte 20 minutter før jeg skød klatten. Hvilket var fantastisk da jeg for det meste slet ikke kommer.

Det var simpelthen det bedste sex jeg har haft i flere år.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Krazh skrev, for 24 minutter siden:

Jeg havde her til eftermiddag den træng vi alle kender til :) Og da jeg alligevel skulle til Sorø så var det på tide jeg besøgte Eventyrpigerne.

Jeg fik så valget mellem Saga eller Chanel og da jeg foretrækker danskere blev det til Saga (som dog også lige var lidt smukkere, som i WOW). Vi aftalte en halv time da jeg har lidt problemer med at komme hvilket jeg fortalte hende og vi grinte lidt af det hvorefter hun kyssede mig og så var vi ellers i gang.

Jeg vil holde detaljerne for mig selv og mine fremtidige drømme, men jeg kan dog fortælle at jeg kun holdte 20 minutter før jeg skød klatten. Hvilket var fantastisk da jeg for det meste slet ikke kommer.

Det var simpelthen det bedste sex jeg har haft i flere år.

Det lyder som en dejlig oplevelse. Tak for at dele med os andre ;)

Del dette indlæg

Link til indlæg
AlfaN skrev, 1 time siden:

Måske man skulle prøve hende, har samme udfordring. 

Det kan jeg helt sikkert anbefale, hun fik mig til at være så afslappet og tilpas at jeg helt “glemte” mine problemer. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Oldtimer skrev, 1 time siden:

Tillykke at du kunne holde så længe, selv oplevede jeg stort set kun tre stød og et skud, så fræk er hun.

Hehe det kan jeg sgu godt forstå, jeg havde nok heller ikke holdt så lang tid uden mine issues :) 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Banditt skrev, for 2 minutter siden:

Ja saga bliver man aldrig træt af

hun knepper som en drøm

Saga rå-knepper! - Hun indtager og fortærer mænd via sin fisse.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Ja, Saga er drønlækker, sidste gang jeg besøgte den dejlige frækkert sprøjtende hun også men hun red på min store pik på 21 cm. 

Det var hamrende frækt....

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Keeper

Thor54 og Thor55 deltager ikke i tråd mere. Bruger skriver med 2 profiler i samme tråd. 
Keeper

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...