Hop til indhold
pointplace1983

Gå sammen om at få en lækker ladyboy til landet?

Recommended Posts

Hej folkens,

I april var jeg en uge i Bangkok, og som mange her nok ved, så er pigerne der utrolig skønne og yder høj service.

Der var især en pige som jeg faldt helt for, og da jeg ikke skal til Bangkok før tidligst om et år, så fik jeg en lidt tosset ide.

Hvis denne pige skulle komme til DK i 10 dage, så skal der betales for fly og hotel og hun skal være sikret en vis indtægt. 

Mit spørgsmål er så, om der er nogen her som kunne være interesseret i at tage en snak om og se billeder og video af pigen, og så overveje om de måske ville forudbetale for at aften med hende?

I kan sende mig en privat besked hvis i vil høre mere. Jeg forestiller mig der skal aftales en 10 besøg for at det er turen værd.

 

Undskyld hvis det spammer, jeg tænkte bare at jeg ville prøve og teste vandene :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest happycamper
pointplace1983 skrev, for 41 minutter siden:

Hej folkens,

I april var jeg en uge i Bangkok, og som mange her nok ved, så er pigerne der utrolig skønne og yder høj service.

Der var især en pige som jeg faldt helt for, og da jeg ikke skal til Bangkok før tidligst om et år, så fik jeg en lidt tosset ide.

Hvis denne pige skulle komme til DK i 10 dage, så skal der betales for fly og hotel og hun skal være sikret en vis indtægt. 

Mit spørgsmål er så, om der er nogen her som kunne være interesseret i at tage en snak om og se billeder og video af pigen, og så overveje om de måske ville forudbetale for at aften med hende?

I kan sende mig en privat besked hvis i vil høre mere. Jeg forestiller mig der skal aftales en 10 besøg for at det er turen værd.

 

Undskyld hvis det spammer, jeg tænkte bare at jeg ville prøve og teste vandene :)

jeg vil meget gerne betale forud til om ca et år :-)

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Super med de tilbagemeldinger jeg har fået, der skal måske en eller to ekstra til for at det begynder at hænge sammen, så hvis der er andre der er friske så skriv endelig. i får lige et enkelt teaser billede he, så I har en ide hvad vi taler om :)

 

 

Shu shu.jpg

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...