Hop til indhold
Latebloomer

Thaimassør/tantrasex partner i Aarhus-området?

Recommended Posts

Jeg har en lidt speciel forespørgsel. Jeg har i nogle år fulgt med her på forummet og været ved en del thaimassører - og en lille håndfuld GPer. Det er dog hos thaierne jeg har oplevet den bedste service til prisen, hvilket betyder en del, da budgettet ikke rækker til så mange besøg. 

Jeg har altid haft svært ved at ‘holde mig’, så jeg har tendens til at få udløsning for tidligt. For tiden øver jeg mig i at forbedre min seksuelle udholdenhed, så jeg kan nyde og cirkulere den seksuelle energi mere og i længere tid og opnå multiorgasmer uden udløsning. Her er jeg inspireret af tantriske og taoistiske øvelser. Udover solotræningen vil jeg gerne finde en kvalificeret thaimassører og/eller sexpartner, som jeg kan øve det sammen med, indtil jeg føler mig klar til at finde en tantrapartner/kæreste, der vil det samme som mig. 

Mon I kan hjælpe mig til at finde den rette kvinde til dette i Aarhus? (enten i den nordøstlige ende eller nær centrum) Hun skal være rimeligt erfaren, kærlig/venlig, velholdt slank, ikke-ryger. Være interesseret i at støtte mig i at være i nydelsen uden at komme, blid i sine berøringer, nem at kommunikere med på dansk eller engelsk og responsiv overfor min krops signaler. Det skal være en, der tør være nærværende og ikke fokuseret på at nå hurtigst muligt frem til udløsning, som jeg ofte har oplevet hos både GPer og thaimassører 

Som kandidater har jeg selv tænkt på Appel (tidligere Silkeborgvej, nu Helge Rodes Vej) eller Pat fra Saibua - men måske har jeg overset endnu bedre kandidater. Alle konstruktive kommentarer eller forslag er velkomne! :-)

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...