Hop til indhold

Recommended Posts

Guest Mester75

Nogen som kan fortælle hvad afrikansk massage vil sige? 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Mester75 skrev, for 13 timer siden:

Nogen som kan fortælle hvad afrikansk massage vil sige? 

Da jeg var der betød det en grundig massage af ryg, arme og ben. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
barrøv skrev, den 15.9.2018 at 00:12:

Nu tager hun 500 for en halv og 800 for en hel time, så bare rolig nu..

Må man komme flere gange på de 30 min, eller er det bare slut, når man har tømt kanonen første gang

Del dette indlæg


Link til indlæg
randers mand skrev, for 16 timer siden:

Må man komme flere gange på de 30 min, eller er det bare slut, når man har tømt kanonen første gang

De gange jeg har været forbi har flere udløsninger ikke været noget problem på 30min ;) 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hejsa

Jeg har besluttet at besøge hende. Jeg kan ikke huske, om det har været oppe tidligere, men hvordan er hendes danske?

Jeg mener at kunne huske, at han forstår og taler dansk men foretrækker engelsk - er det korrekt? :-) 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hun er lige kommet hjem fra ferie,jeg har bare skrevet en sms. Min oplevelse er, at hun gerne svarer hvis du skriver morgen eller formiddag

Del dette indlæg


Link til indlæg

Nogen der har været hos hende for nyligt?

Er hun stadig frisk og veloplagt og tømmer flere gange på en time? ;)

Har kontaktet hende for et besøg i morgen og venter nu på svar.... og venter..... og venter....:mellow:

Redigeret af Glatbandit

Del dette indlæg


Link til indlæg
Glatbandit skrev, 1 time siden:

Nogen der har været hos hende for nyligt?

Er hun stadig frisk og veloplagt og tømmer flere gange på en time? ;)

Har kontaktet hende for et besøg i morgen og venter nu på svar.... og venter..... og venter....:mellow:

Så fik jeg en aftale med hende på onsdag. Ser frem til at møde og mærke hende.

Hører stadig gerne hvis nogen har friske oplevelser med hende.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Glatbandit skrev, den 6.5.2019 at 12:49:

Så fik jeg en aftale med hende på onsdag. Ser frem til at møde og mærke hende.

Hører stadig gerne hvis nogen har friske oplevelser med hende.

Hvordan var dit besøg ved hende? Jeg går og overvejer om jeg skulle give det et skud. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg besøge hende igår, og det var bestemt ikke en oplevelse jeg vil gentage.

Bestilte 30min. Det ligner hende på billeder, så den er god nok, men hun var overhovedet ikke nærværende. 

Da jeg kommer ind ligger hun på sin telefon og siger, at jeg bare skal tage tøjet af. Så smider jeg mig i sengen og får nok 15-20 minutters semi dårlig massage, mens hun periodisk stadigvæk tjekker sin telefon en anelse. 

Så vender jeg mig om, og hun giver HJ og BJ uden kondom og prøver på dette i et stykke tid indtil jeg spørger om vi skal dyrke sex. Hvis jeg ikke havde spurgt om dette, så var det ikke sket. Hun får så sat kondomet forkert på, så det vender omvendt, og der er lidt start vanskeligheder ift. Det, og så kører vi ellers den kedeligste omgang, hvor hun ikke siger et kuk eller indlever sig. 

Efter 5 minutters sex gider jeg ikke mere, og siger, at jeg gerne vil stoppe. Hun ryger direkte tilbage på telefonen og siger hverken farvel eller noget.

 

Alt i alt en virkelig dårlig oplevelse af en GB, der overhovedet ikke var interesseret i at servicere. I hvert fald ikke den dag. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
kk93 skrev, for 7 timer siden:

Jeg besøge hende igår, og det var bestemt ikke en oplevelse jeg vil gentage.

Bestilte 30min. Det ligner hende på billeder, så den er god nok, men hun var overhovedet ikke nærværende. 

Da jeg kommer ind ligger hun på sin telefon og siger, at jeg bare skal tage tøjet af. Så smider jeg mig i sengen og får nok 15-20 minutters semi dårlig massage, mens hun periodisk stadigvæk tjekker sin telefon en anelse. 

Så vender jeg mig om, og hun giver HJ og BJ uden kondom og prøver på dette i et stykke tid indtil jeg spørger om vi skal dyrke sex. Hvis jeg ikke havde spurgt om dette, så var det ikke sket. Hun får så sat kondomet forkert på, så det vender omvendt, og der er lidt start vanskeligheder ift. Det, og så kører vi ellers den kedeligste omgang, hvor hun ikke siger et kuk eller indlever sig. 

Efter 5 minutters sex gider jeg ikke mere, og siger, at jeg gerne vil stoppe. Hun ryger direkte tilbage på telefonen og siger hverken farvel eller noget.

 

Alt i alt en virkelig dårlig oplevelse af en GB, der overhovedet ikke var interesseret i at servicere. I hvert fald ikke den dag. 

Desværre også den oplevelse jeg havde for få dage siden, hun er måske kørt træt, kommer nok ikke igen

Del dette indlæg


Link til indlæg
kk93 skrev, for 8 timer siden:

Jeg besøge hende igår, og det var bestemt ikke en oplevelse jeg vil gentage.

Bestilte 30min. Det ligner hende på billeder, så den er god nok, men hun var overhovedet ikke nærværende. 

Da jeg kommer ind ligger hun på sin telefon og siger, at jeg bare skal tage tøjet af. Så smider jeg mig i sengen og får nok 15-20 minutters semi dårlig massage, mens hun periodisk stadigvæk tjekker sin telefon en anelse. 

Så vender jeg mig om, og hun giver HJ og BJ uden kondom og prøver på dette i et stykke tid indtil jeg spørger om vi skal dyrke sex. Hvis jeg ikke havde spurgt om dette, så var det ikke sket. Hun får så sat kondomet forkert på, så det vender omvendt, og der er lidt start vanskeligheder ift. Det, og så kører vi ellers den kedeligste omgang, hvor hun ikke siger et kuk eller indlever sig. 

Efter 5 minutters sex gider jeg ikke mere, og siger, at jeg gerne vil stoppe. Hun ryger direkte tilbage på telefonen og siger hverken farvel eller noget.

 

Alt i alt en virkelig dårlig oplevelse af en GB, der overhovedet ikke var interesseret i at servicere. I hvert fald ikke den dag. 

Kan bekræfte præcis samme oplevelse fir få dage siden. 

Tåler ikke gentagelse. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej min søde kunde

Det er Black Candy, jeg er som alle mulige andre mennesker, som af og til kan have en dårlig dag, så derfor vil jeg undskylde for denne oplevelse, men det kunne måske være at du (kk93, Ihrn og Ridderlig) også har haft en dårlig dag, og det er derfor, at du har skrevet denne dårlige anmeldelse, som jeg selvfølgelig ikke synes om, derfor vil jeg synes, at det var mere passende, at du var kommet af med din negativitet ved at fortælle mig det bagefter "din dårlige oplevelse" det vil sige før du har forladt mit sted.

Et godt råd til dig kunne være at fortælle om dine ønsker en anden gang.

Jeg rodede med telefonen for at finde passende musik til massagen, som jeg altid gør.

Normalt har jeg meget tilfredse kunder, hvad der også kan ses på denne her tråd.RESPEKT til min sød kunder.

Jeg vil meget gerne være behandlet med respekt som jeg giver tilbage til andre, Elsker jer....................

Knus fra Black Candy

Redigeret af Black candy Randers
  • Synes godt om 5

Del dette indlæg


Link til indlæg

Var forbi for nyligt og det var tiptop service og hun var sød og venlig som alle de andre gange.

Og så guffer hun altså gren til ug med kryds og slange.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Niceboner

Hun ser dejlig ud :) 

Redigeret af Niceboner

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har besøgt hende rigtig mange gange,og har altid fået en god behandling.Hun giver et rigtig godt blow og har den skønneste stramme mis.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Tusind tak Kessa

Jeg har været fast kunde hos Kessa i meget lang tid, og hun har altid givet mig rigtig dejlig sex. Det har altid været dejlige blowjob og dejlig alm sex, hvor vi haft dejlig sex i forskellige stillinger.

Selvom vi altid har haft rigtig dejlig sex, kunne jeg godt tænke mig at prøve noget nyt med Kessa, derfor skrev jeg til hende før vores sidste møde. Jeg skrev til hende, om hun kunne prøve at være meget dominerende ved mit næste besøg, og det indvilligede hun at hun ville være, når jeg kom til hendes sted.

Da jeg kom til hendes sted for et par dage siden, fik jeg en meget stor sexoplevelse.

Kessa modtog mig i meget sexet lingerie,

hun bad mig om at sætte mig på sengen, og så tog hun sin sexede BH af og bad mig om at sutte hendes bryster, som jeg kunne mærke at hun nød rigtig meget. Hun bad mig om, at stikke en dildo i hendes fugtige fisse, og jeg kunne mærke, at hun blev og mere vild. Hun bad mig om at tage bukserne af og min pik var virkelig meget stiv. Hun beordrede mig til at tage dildoen i min mund så jeg kunne smage hendes safter, imens påførte hun min stive pik kondom, og derefter sænkede hun sin våde fisse ned over min stive pik, og bad mig om at sutte på hendes stive brystvorter igen. Jeg havde meget svært ved at holde min udløsning tilbage, så jeg spurgte hende om jeg måtte komme, men hun sagde nej, så jeg holdte min udløsning tilbage, i stedet for kom Kessa i en meget voldsom orgasme.

Jeg sluttede af med at tage hende i doggystyle, hvor jeg kom meget meget hurtigt.

Denne dejlige sexoplevelse fik jeg for kun kr. 800,-

  • Synes godt om 5

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.
×
×
  • Create New...