Hop til indhold
Citroen mand

Odense Helsingborggade VIP piger

Recommended Posts

http://massage.side6.dk/vipgirls

Jeg besøgte fredag det nye sted i Odense i Helsingborggade. Der er en annonce på side 6 i Ekstra Bladet, der står at billederne er ægte, det er de muligvis også, det er bare ikke de samme piger på billederne som arbejder på stedet.

Hende jeg var sammen med så nu meget sød ud, og hun fik kr. 600,00 for 15 min. Jeg havde lidt travlt, og skulle blot lige have taget trykket.

Der var ingen smil på læben der, snarere et lidt træt udtryk i øjnene, det foregik fuldstændigt mekanisk.

Pigen var fra Polen, hun var da ok pæn, uden at være prangende :lol: .

Det var vist sidste gang jeg var der.

Jeg troede det var et diskret sted, man skal op på 1 sal, men da jeg stod oppe på trappen og ventede, kom underboens lille unge ud og stod og kiggede op ad trappen, det er lidt irriterende.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det er vidst en FEJL!

Det der er Janne fra Aarhus, som jeg har efterlyst og uploaded tidligere her på siden!

Det billede jeg vedhæftede i går var på deres hj.side (dog med sløret ansigt) men det er nu fjernet.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hende den lyshårede på billederne på side 6 i EB, kan jo godt være rigtige billeder, da det ser ud somom at det er fra et af værelserne på stedet, det er jeg faktisk ret sikker på at det er, men hvis man så læser annoncen, så er hun den eneste som ikke er på vagt, lidt ærgeligt da hun jo er ret flot.

Men hvor bliver man tit snydt af falske billeder.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Runaldo

Nogle af pigerne er dem de viser på billederne, men, det er før deres tatoveringer og før de er blevet brugt en del. Jeg var ikke positivt overrasket da jeg var forbi, og faktisk var jeg mest interesseret i at få lov til at tage 30minutter sammen med deres 'manager' som var virkelig fræk.

800 for Dansk og Fransk uden gummi i 30minutter er vel billigt nok, men, jeg fik ikke et godt indtryk af hende den ledige pige, så jeg gik igen.

De er vistnok også stoppet med at tilbyde sig selv.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...