Hop til indhold
webplugin

Laura i Kolding, dejligt besøg

Recommended Posts

Hej

Laura er for en kort bemærkning i Kolding. https://annoncelight.dk/showad/250563 

Jeg endte med en halvt time og det var en ganske udsøgt fornøjelse. Laura er meget petit og har en stram krop og en fantastisk røv. Brysterne er små, hvilket jeg foretrækker frem for kunstige. Meget sød og venligt og hun tog godt imod uden at brokke sig over størrelsen. 

Helt klart et genbesøg værd, næste gang hun kommer til byen.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Piger med navnet Laura virker bare som klasse. Man får rigtig meget GFE!

Del dette indlæg


Link til indlæg

Efter at have læst webplugin og ppd's indlæg var jeg inspireret til et besøg.

Bookede en uforglemmelig stund  med en perle af de store, GFE med så stort GF som det er muligt. Hun er naturlig sød - hende du gerne kører mange mil for at møde. Må sige hun ryger lige ind og tager føringen på min top tre og skal helt klart have besøg, når hun igen kommer på vore kanter. Ja ja hun er ikke rejst endnu så !! Og til de af jer brødre der er til petit og helt naturlige piger så er hun en i ikke må snyde jer selv for.

Det vi havde var go' lagen gymnastik som jeg holder for mig selv.

Vær god ved hende så hun finder det interessant at komme tilbage og så vi får lejlighed til besøg igen.

Laura, Thanks for unforgettable time together. See you in to month time - if i'm not on holiday. Take care you are an pearl.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...