webplugin 42 Skrevet 29. Maj, 2018 Hej Laura er for en kort bemærkning i Kolding. https://annoncelight.dk/showad/250563 Jeg endte med en halvt time og det var en ganske udsøgt fornøjelse. Laura er meget petit og har en stram krop og en fantastisk røv. Brysterne er små, hvilket jeg foretrækker frem for kunstige. Meget sød og venligt og hun tog godt imod uden at brokke sig over størrelsen. Helt klart et genbesøg værd, næste gang hun kommer til byen. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
ppd 7847 Skrevet 29. Maj, 2018 Piger med navnet Laura virker bare som klasse. Man får rigtig meget GFE! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Sport 38 Skrevet 31. Maj, 2018 Efter at have læst webplugin og ppd's indlæg var jeg inspireret til et besøg. Bookede en uforglemmelig stund med en perle af de store, GFE med så stort GF som det er muligt. Hun er naturlig sød - hende du gerne kører mange mil for at møde. Må sige hun ryger lige ind og tager føringen på min top tre og skal helt klart have besøg, når hun igen kommer på vore kanter. Ja ja hun er ikke rejst endnu så !! Og til de af jer brødre der er til petit og helt naturlige piger så er hun en i ikke må snyde jer selv for. Det vi havde var go' lagen gymnastik som jeg holder for mig selv. Vær god ved hende så hun finder det interessant at komme tilbage og så vi får lejlighed til besøg igen. Laura, Thanks for unforgettable time together. See you in to month time - if i'm not on holiday. Take care you are an pearl. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg